04 września 2013

Dzień z sukienką Victoria od Pretty Women !

Jeden dzień z sukienką "Victoria" od Pretty Women ! - rozmiar 36/ ok. 160zł


Firma „Pretty Women” istnieje na rynku od 2000 roku. Już w październiku 2001 roku firma miała przyjemność zaprezentować swoje kolekcje na rynku zagranicznym, z bardzo pozytywnym efektem.

Produkowana przez firmę odzież, to przede wszystkim wysokiej klasy suknie oraz sukienki, doskonałe na wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe typu: studniówki, połowinki, wesela, jak również eleganckie przyjęcia oraz bale. W kolekcji posiadają ponad sto wzorów. Nad nowymi kreacjami pracuje wyspecjalizowane grono projektantów, firma szyje również pod indywidualne zamówienia.
Zapraszam do zapoznania się z ofertą na www.sklepprettywomen.home.pl

Model: Victoria
Rozmiar: 36
Długość: Mini
Długość rękawa: Bez rękawów
     Wzór dominujący: Bez wzoru
Kolor: Biel (dostępne inne kolory:"spotkałam granatowy, różowy i łososiowy")
Materiał: 97% poliester, 3% elastan
Bardzo dobry gatunkowo, lekko rozciągający.

Wymiary:
Biust: 88
Talia: 68
Biodra: 92

Klasyczna elegancja! Sukienka wieczorowa o prostym fasonie z delikatnym dekoltem ozdobionym sztucznymi perłami, bardzo modnymi w tym sezonie.
Sukienka z prestiżowej kolekcji firmy Pretty Women dla kobiet pewnych swego seksapilu i kobiecości.









W sukienkach Pretty Women jestem wręcz zakochana. Jestem pewna, iż zrobię tam zakupy nie jeden raz, zwłaszcza, iż szykuje mi się studniówka na przełomie stycznia i lutego. Co najważniejsze nie bójcie się zamawiać przez Internet! W pobliskich sklepach nie zawsze znajdziemy taką sukienkę jakiej potrzebujemy, a w Internecie jest ich na prawdę dużo, przede wszystkim w firmie Pretty Women. Osoby tam pracujące są bardzo miłe i jak najbardziej możecie zadawać im pytania w sprawie produktów-wszystko dokładnie i ze szczegółami wyjaśnią. Pomogą wybrać model sukienki oraz kolor, a tym bardziej rozmiar, gdy podacie swoje wymiary. Boicie się, że sukienka nie będzie pasować? - Pytajcie! 
Wyślij email: sklepprettywomen@sklepprettywomen.home.pl
Zadzwoń: +48.600802783

Ja posiadam model Victoria i jestem z niego bardzo zadowolona. Sukienka wspaniale się prezentuje i dopasowuje się do naszego ciała. Mam częste problemy z doborem sukienki, ponieważ posiadam takie wymiary, że albo w biodrach sukienka jest za szeroka, albo w biuście, a w talii wręcz wisi na mnie. Jak widzicie z sukienkami od Pretty Women takiego problemu nie mam. 
Materiał sukienki jest dobry gatunkowo, nie gniecie się, po wypraniu sukienka się nie kurczy, ani nie pruje. Wygląda wspaniale nawet po wypraniu. Pod sukienką jest również wszyta "halka", która świetnie układa nam materiał i nie pozwala, aby sukienka się do nas "przylepiła"-bardzo mi się to podoba. Na górze, wokół szyi posiada przecudownie błyszczące ozdoby, które dodają lekkiej elegancji sukience. Ozdoby są dokładnie i mocno przyszyte, a nie przyklejane, więc przy praniu produktu nie mają prawa nam się odczepić. Istnieje również na plecach śliczny, błyszczący guziczek, który tworzy łezkę w naszej sukience. Wycięta łezka dodaje sporo uroku naszej kreacji, ponieważ ukazuje malutki kawałek naszych pleców. Sukienka Victoria idealna jest na wiele wyjść, takich jak: Studniówka, Wesele, Randka, Przyjęcie urodzinowe, Wystawa, a nawet Impreza czy Ślub Cywilny.
W sukience Victoria czuję się wygodnie, elegancko, a przede wszystkim pięknie.
--------------------------
Pretty Women posiada również wiele innych pięknych sukienek:


--------------------------
oraz



36 komentarzy:

  1. Piękna sukienka, ślicznie w niej wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej przepiękna ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukieneczka, a Ty pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo elegancka :) lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowna ! Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ;)
    śliczne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna prosta sukienka, a kolor jest cudowny ;) idealnie na Tobie leży ;)

    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie w niej wyglądasz ;) Ja jednak założyłabym cieliste rajstopy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes ładna, a ta sukienka idealnie na tb leży ;) kolor takiej pieknej bieli ;)
    bardzo fajna oferta innych sukienek i widać ciekawa firmaa ;)) ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie! :)

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka ;) Pięknie wyglądasz ;)
    http://wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka, wyglądasz w niej bardzo promiennie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie włosy <3 wiem.. to nie post o włosach ale nie mogę się powstrzymać bo są świetne :) Takie długie :) Teeeeż chcę :D
    Sukienka jest świetna. Idealna na każde wyjście bo nie jest aż tak poważna żeby nie można w niej iść w niedzielę na herbatkę do znajomych :) Śliczna jest i jeszcze ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O ja Cię, jaka boska sukienka <3 Zakochałam się w niej jak ją tylko zobaczyłam :) No i piękna, zgrabna Ty z cudnymi włoskami i delikatną urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oddaj włosyyyy!
    zapraszam do siebie i do obserwowania
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. "Łezka" na plecach zdecydowanie dodaje uroku tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka śliczna!
    Ale z Ciebie Lasencja!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna sukienka! Ślicznie w niej wyglądasz :)
    Nawiązałaś z nimi współpracę?? jeśli tak to sama do nich pisałaś czy jak? ;)

    http://blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jesteś drobniutka, masz piękne włosy a sukienka super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taką sukienkę tyle, że chabrową i długą z rozcięciem - jest jeszcze piękniejsza i seksowniejsza niż krótka, pięknie eksponuje nóżkę. Mnie tak się spodobała ta sukienka, że postanowiłam, że na moim ślubie będę miała taką samą tyle, że białą. Nie spotkałam nigdy sukienki, która !w końcu! zakrywa biust, nie jest mini, ale ładnie eksponuje nóżkę czyli elegancko, seksownie, ale z umiarem. Mogę zapewnić, że na imprezie oczy pełne podziwu - gwarantowane.

    OdpowiedzUsuń