12 lutego 2014

Ostatnio znalezione! Sklep internetowy Aupie!

Przeszukiwałam Internet w celu znalezienia ciekawego odzieżowego sklepu internetowego i tak oto trafiłam na Aupie!


Ja jestem wręcz zauroczona sklepami zagranicznymi, w których znajduje się wielki asortyment produktów do wyboru. Aupie to cudowny sklep stworzony specjalnie dla nas-kobiet! <3 Przedstawię Wam kilka produktów, które wpadły mi w oko podczas przeglądania owego sklepu :)
Link-KLIK
Link-KLIK

Link-KLIK
Link-KLIK
Jeszcze tylko coś z dodatków <3 Musicie obejrzeć wszystkie dodatki na stronie www.aupie.com, ponieważ nie potrafię pokazać wszystkich śliczności na raz. Są po prostu przecudowne. Okulary, naszyjniki, zegarki, paski-szał, szał, szał :) Jestem zakochana :) Ubolewam tylko nad tym, iż sklep posiada mały wybór butów na wysokim obcasie, ale wybaczam <3 Sukienki, koszule, spódniczki, torebki-mogłabym mieć to wszystko :) Ach, lepiej mnie wyciągnijcie z tego sklepu, bo pozostanę tam na dłużej konkretnie!
Link-KLIK
Link-KLIK
Link-KLIK
Link-KLIK
A co Wam przypadło do gustu z internetowego sklepu Aupie? Podzielcie się swoimi linkami i spostrzeżeniami! :)
-------------
Zapraszam na www.aupie.com <3

35 komentarzy:

  1. Czarna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce masz za szeroko zdjęcia i tekst... nachodzą na menu po prawej.

    Do sklepu oczywiście zerknę :)

    Całuski i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Kurcze, u mnie tego nie widać.

      Czy inni też tak widzą?

      Usuń
    2. u mnie wszystko ok ;)

      Usuń
  3. Bag is pretty!

    OdpowiedzUsuń
  4. ta pierwsza suknia jest cuuudddnaa !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza sukienka jest świetna :)

    Zapraszam na bloga e-watson.bloog.pl

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory nie słyszałam o tym sklepie ;)
    Sukienki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają super ubrania :D
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Great stuff. Love the bag, so chic. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę ale buty mega! Świetne mają torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taką torebkę z tym, że czarną. polecam,

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodatki mnie zauroczyły ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się. Kolejne pokusy na mnie czekają :D Idę oblukać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj, ale z cenami to oni przesadzili, widziałam identyczny rzeczy w innych sklepach i to z darmową wysyłką, trzy razy tańsze

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! ♥

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko!
    Śliczne rzeczy <333
    Te ubrania i dodatki ♥
    Pozdrawiam i zapraszam
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne mają ubrania :) Może kiedyś coś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zegarek ładny <3
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://nathalieebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Noooo, fajne te rzeczy, inne niż u nas. Ja chyba też położę rękę na rzeczach zza granicy, bo i w naszej części internetu nie da się znaleźć niczego oryginalnego. A ceny i tak są do siebie zbliżone, więc na jedno wychodzi.

    OdpowiedzUsuń