11 grudnia 2016

Mikołajkowa niespodzianka nowości od Delii

Byłam grzeczna w tym roku i dostałam przepięknie zapakowaną paczuszkę na Mikołajki od marki Delia. Dzisiaj przedstawię Wam zawartość prezentu, a po wypróbowaniu nowości ukażę moje spostrzeżenia na temat produktów kosmetycznych. Wierzcie mi, kolory pomadek, lakierów do paznokci i kredek do oczu robią wrażenie! <3 Czytajcie dalej...
Pomadki do ust oraz lakiery do paznokci zostały zapakowane w praktyczne, drobne kosmetyczki. Do torebki idealne, gdyż często nie mogę w niej znaleźć moich ulubionych szminek. Teraz to już nie będzie żaden problem.
W zestawie otrzymałam pomadki do ust Creamy Glam w kolorach czerwieni nr 118, burgundu nr 120 oraz granatu z limitowanej wersji. Wszystkie świetnie napigmentowane, kremowe, a kolory totalnie świąteczne. Myślicie, że polubię się z granatem? Uwielbiam odważne kolory, poza tym, posiadam jasną karnację i sądzę, że takie odcienie to strzał w dziesiątkę!
Kolejno, lakiery do paznokci Trend Collection o nowej formule i dużym pędzelku ułatwiającym aplikację produktu. Przedstawiam Wam odcienie srebrnej szarości nr 16, ciemnego złota nr 05 oraz świątecznej czerwieni nr 02. Już się nie mogę doczekać manicure w tej wersji kolorystycznej :)
Kredki do oczu SOFT EYE PENCIL o odcieniach: Black,Violet, Dark Brown, Dark Blue oraz Dark Grey. Kredki są miękkie, świetnie się rozprowadzają, a ponadto pigmentacja prezentuje się bardzo dobrze. Pierwsze testy mam już za sobą i stwierdzam, że polubię się z tym produktem <3
Ostatnim produktem jest zmywacz do paznokci z gąbeczką. Jestem bardzo ciekawa jego skuteczności oraz sposobu użycia. Nigdy nie miałam styczności z tego typu zmywaczem.

Jak podoba Wam się zawartość pudełeczka? Mi najbardziej przypadły do gustu pomadki do ust oraz lakiery do paznokci. <3
--------------
Zapraszam na www.delia.pl ! <3
---------------
Bądź ze mną na FanPage Brylantina oraz Instagram-ie ! <3

12 komentarzy:

  1. Ja też byłam grzeczna i otrzymałam dokładnie taką samą przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile dobroci :) Miałam ten zmywacz w słoiczku i był bardzo fajny ale jednak wolę tradycyjne rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką samą :D Ten czarny kolor pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te opakowania są niezaprzeczalnie przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba w tym roku nie byłam grzeczna :P
    Pomadki mają piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba w tym roku też byłam grzeczna bo na mikołajki dostałam zestaw z Semilaca haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory mają lakiery! I pomadki! :-)

    OdpowiedzUsuń