09 czerwca 2013

Recenzja - Głęboko nawilżający krem z mocznikiem Pilarix firmy Lefrosch

Głęboko nawilżający krem z mocznikiem Pilarix firmy Lefrosch – 50ml/ ok 19zł


Strona producenta

PILARIX krem to nowoczesny preparat skutecznie zapobiegający nadmiernemu rogowaceniu skóry. Poprzez zwiększenie nawilżenia warstwy rogowej naskórka przyspiesza procesy regeneracji skóry w przebiegu wielu dermatoz, działa przeciwzapalnie.



PILARIX krem zawiera:
  • kwas salicylowy 2 % - ułatwia oddzielanie się nawarstwionych rogowaceń naskórka
  • mocznik 20% - silnie nawilża, zwiększa elastyczność warstwy rogowej naskórka
  • panthenol - działa kojąco, przeciwzapalnie w przypadkach podrażnień, niezależnie od przyczyny
  • alantoinę - przyspiesza regenerację skóry chorobowo zmienionej, podrażnionej, biologicznie uszkodzonej
  • masło Thea


PILARIX krem wskazania:
  • rogowacenie okołomieszkowe
  • wyprysk w fazie nadmiernego łuszczenia
  • przewlekła suchość skóry
  • jako środek przyspieszający regenerację skóry między okresami sterydoterapii zewnętrznej
  • po depilacji mechanicznej 


Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na kwas salicylowy lub pozostałe składniki kremu, ciąża, okres karmienia piersią, wiek poniżej 12 roku życia, niewydolność nerek lub wątroby. Nie stosować w przypadku bakteryjnych, wirusowych lub grzybiczych zakażeń skóry. Nie stosować kremu na błony śluzowe, wargi, okolice moczowo-płciowe, do oczu i na skórę w okolicy oczu.





Sposób użycia:

Stosować 2 x dziennie lub według wskazań lekarza. W razie podrażnienia należy skontaktować się z lekarzem. 





Dostępne opakowanie:

PILARIX krem 
  • tuba o zawartości 100 ml
  • 50 ml (tuba podciśnieniowa) 
Przed zastosowaniem preparatu należy zapoznać się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą.


Moja opinia:

Opakowanie: Jest to tubka. Opakowanie jest tradycyjne. Identyczne jak w każdym kremie do rąk. Idealny do damskiej torebki. Nie ma prawa wyciekać, a tym bardziej rozlać się. Wieczko jest bardzo mocne i mamy trochę obawy, iż wieczko ułamie się. Krem ciężko wycisnąć, ale to z powodu jego gęstości. Oceniam 9/10

Skuteczność i działanie: Produkt jest bardzo gęsty koloru mlecznego. Bardzo dobrze rozprowadza się go po całym ciele, ale krem ma problem z wchłanianiem się. Trzeba długo czekać, aby produkt się wtopił – nie można założyć żadnych ubrań na siebie, aby się nie pobrudzić produktem. Dlatego tak bardzo się na nim zawiodłam w tej kwestii. Mam wiele wyprysków na ramionach i byłam przekonana, iż ten produkt mi pomoże. Na to niestety nie pomógł. Moje krostki stawały się „podskórne”. Na co jest najlepszy? Bo przecież teraz o plusach. Idealnie nawilża suchą skórę. Świetnie walczy z zrogowaciałą skórą na piętach, łokciach i kolanach. Do tego jest wręcz stworzony. I co najważniejsze po depilacji rzeczywiście łagodzi objawy swędzenia, pieczenia i szczypania. Oceniam 8/10

Zapach: Od razu stwierdzam, iż mi się zapach nie podoba. Po pierwszym użyciu – po 10 minutach poszłam zmyć produkt. Nie mogłam znieść tego zapachu. Jest to zapach medyczny. Kojarzy mi się ze szpitalami, taką apteczką z lekarstwami, zastrzykami. Gdy stosujemy go dosyć często to można się przyzwyczaić, ale z trudem to zrobiłam. Oceniam 6/10

Ocena końcowa: 7,6 

----------------------
Zapraszam na http://www.lefrosch.com

2 komentarze: