07 czerwca 2013

Recenzja - Kolagenowe serum do mycia włosów firmy BingoSpa

Produktem, który przypadł mi wielce do gustu jest Kolagenowe serum do mycia włosów firmy BingoSpa - 150ml / 9,00 zł


Czym jest kolagenowe serum do mycia włosów?

Kolagen BingoSpa do mycia i pielęgnacji włosów normalnych i zniszczonych intensywnie odżywia i nawilża zniszczone i osłabione włosy, odbudowuje strukturę włosów. 


Jakie jest działanie kolagenowego serum do mycia włosów?
  • wspomaga proces odbudowy włókna włosa
  • zwiększa zatrzymanie wilgoci
  • chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia 
Kolagen - intensywnie odżywia i nawilża zniszczone i osłabione włosy, odbudowuje strukturę ich strukturę. Powoduje, że włosy są przyjemne i miękkie w dotyku. Dzięki silnym właściwościom błonotwórczym kolagen, tworzy na powierzchni włosów cienki film ochronny.


Strona producenta

Opis produktu:

Rekonstruujące i nawilżające serum do mycia włosów BingoSpa. Skuteczne, bo bogate w kolagen, który wspomaga proces odbudowy włókna włosa. Kolagen jest białkiem o bardzo podobnej budowie do białek tworzących strukturę włosa. Dzięki temu tworzy cieniutki film ochronny na powierzchni włosów, który zwiększa zatrzymanie wilgoci i jednocześnie chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia przywracając włosom jędrność, elastyczność i miękkość w dotyku.


Jaki jest sposób użycia?

Nałożyć na wilgotne włosy, masować, dokładnie spłukać, ewentualnie zastosować odżywkę. 

Moja opinia:

Opakowanie: Jest całkowicie plastikowe. Bardzo podobne do opakowania produktu Jedwabiu do ciała firmy BingoSpa. W przeciwieństwie do Jedwabiu do ciała, serum bardzo łatwo wydostaje się z opakowania. Nie miałam problemu z wydostaniem tzw. końcówki produktu. Jak dla mnie opakowanie rewelacja. Oceniam 10/10

Skuteczność i działanie: Moje włosy już po pierwszym dniu użycia serum do mycia włosów firmy BingoSpa były miękkie w dotyku, przy czym posiadały bardzo ładny połysk. Czułam, że w końcu moje włosy odżyły - stały się puszyste (przestały być ciężkie). Bardzo mnie zaskoczył ten produkt. Za taką niską cenę - tylko 9zł moje włosy wyglądały jakbym wyszła prosto od fryzjera, a przy tym i ja się tak czułam. Zauważyłam jeszcze jedną ważną rzecz - bardzo szybko rozdwajają mi się końcówki włosów, a po kuracji z serum firmy BingoSpa zauważyłam, że moje końcówki są zdrowe i nie niszczą się! To na prawdę wspaniały produkt dla moich włosów. Nigdy nie mogłam trafić na coś, co poradziłoby sobie z moimi poniszczonymi od prostownic, lokówek i lakierów włosów. Jestem zachwycona tym faktem i polecam wszystkim tym, którzy jeszcze nie spróbowali, a mają problemy z zniszczonymi włosami. Oceniam 10/10

Zapach: Już oceniałam wcześniej produkty BingoSpa i stwierdziłam, że każdy zapach tej firmy jest fantastyczny. Z serum do mycia włosów jest identycznie - ma bardzo przyjemny zapach, który pozostaje na włosach do kolejnego umycia. Czasem mam wrażenie, że staję się narkomanką, bo stale wącham i czuję ten zapach na moich włosach. To nie jest śmieszne. ;D Oceniam 10/10

Czy kupię ten produkt: Bardzo chętnie kupię ten produkt.

Ocena końcowa: 10 - godny polecenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz