29 lipca 2013

Recenzja - Sos profesjonalny peeling i maska do stóp firmy Eveline

Sos profesjonalny peeling i maska do stóp firmy Eveline - 2x6ml/ 2,90 zł


SOS PROFESJONALNY PEELING DO STÓP AKTYWNIE WYGŁADZAJĄCY
Ekstrakty z nagietka, szałwii i rumianku
 Kompleks Duo Active Moist™ • Mikrogranulki

SOS PROFESJONALNA MASKA DO STÓP ODŻYWCZO-REGENERUJĄCA
Kompleks witamin (A, E, F)
Ekstrakt z rumianku
Olejek z kiełków pszenicy


SOS PROFESJONALNY PEELING AKTYWNIE WYGŁADZAJĄCY DO STÓP
 Skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek, pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku.
Peeling wygładzający przeznaczony jest do skóry stóp ze skłonnością do silnego rogowacenia. Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z mikrogranulkami, delikatnie usuwa obumarłe komórki z zewnętrznej warstwy naskórka, intensywnie wygładza i nawilża. Kompleks Duo Active MoistTM oraz ekstrakty z nagietka, szałwii i rumianku wspomagają odnowę i regenerację oraz zapobiegają tworzeniu się zrogowaceń. Zastosowanie peelingu do stóp doskonale przygotowuje je do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.

SOS PROFESJONALNA MASKA ODŻYWCZO-REGENERUJĄCA DO STÓP
 Intensywnie i trwale nawilża, widocznie poprawia kondycję suchej skóry stóp.
Odżywczo-regenerująca maska do stóp o wysokiej zawartości UREA maksymalnie i długotrwale nawilża skórę oraz chroni ją przed wysuszeniem. Innowacyjna formuła bogata w kompleks witamin (A, E, F) głęboko odżywia i regeneruje skórę, zapewniając jej elastyczność. Olejek z kiełków pszenicy wzmacnia bariery chroniące głębsze warstwy naskórka przed utratą wody, nawilża i uelastycznia. Ekstrakt z rumianku łagodzi podrażnienia. Maska sprawia, że skóra staje się jedwabiście gładka i delikatna w dotyku.



Skuteczność i działanie: Peeling do stóp posiada niezwykle przezroczystą, żelową konsystencję z małymi drobinkami, zaś maska do stóp posiada białą, kremową konsystencję, która doskonale rozprowadza się na skórze. Peeling różni się zapachem od maski. Maska jest owiana mentolem, miętą, zaś peeling takim mało wyczuwalnym nieprzyjemnym zapachem.  Peeling niestety nie zrobił na mnie wrażenia, gdyż jego drobinki są zbyt małe i nie radzą sobie z rogowatym naskórkiem stóp. Skóra rzeczywiście pozostaje gładka, delikatna i przyjemna w dotyku. Po peelingu kontynuowałam testowanie i użyłam maski do stóp. Maska wchłania się po około 15-20minutach i pozostawia tłusty film na skórze. Jak na moje stopy, które są stale pielęgnowane to produkt jest na prawdę fajny. Nadaje stopom nawilżenie oraz skóra jest idealna w dotyku. Peelingu nie polecam, ale maska jest przydatna :) Do tego nasze stopy przepięknie pachną.
--------------------------
Zapraszam na www.eveline.eu  <3

38 komentarzy:

  1. czyli w sumie nie bede szukac...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. (:
    ________________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko używam saszetek, jeszcze nie miałam tego produktu,
    może się skuszę bo Twoja recenzja mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm chyba nawet kupie, bo moje stópki potrzebują ratunku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że się nie sprawdził ;/ Ale produkty Eveline coraz bardziej ostatnio zawodzą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że peeling taki słaby, ale dobrze, że chociaz maska się spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używam takich specyfików, aczkolwiek nie wygląda źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a na to się jeszcze w sklepach nie natknęłam :) jak spotkam - na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada się ciekawie, może zafunduję swoim stopom chwilę relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam raz jakies SOS do stóp i strasznie słabo sie sprawdziło :( nie od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam jeszcze maski do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że chociaż maska jest skuteczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę wypróbować z ciekawości...

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie dostałam taką maskę do stóp i jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja poluje za jakims dobrym pilnikiem zdzieraczem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zatem nie ten produkt ;) ..ale też poszukuję, więc jak coś znajdziesz powiadom ;)

      Usuń
    2. Polecam zwykły pumeks naturalny.Jednak musicie pamiętać żeby używać go delikatnie im mocniej zdziera się naskórek, tym bardziej komórki się namnażają i skóra jest jeszcze bardziej zrogowaciała niż była.Pozdrawiam

      Usuń
  16. pierwszy raz wgl słyszę o masce na stopy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe... :)

    U mnie nn, zapraszam :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie używała żadnej maski do stóp... Trzeba spróbować xd

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ŚWIETNA MUSZĘ JĄ WYPRÓBOWAĆ TYM BARDZIEJ,ŻE MAM PEWIEN PROBLEM ZE STOPAMI,A PEELINGI I MASECZKI UWIELBIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm może wypróbuję :)
    obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o masce do stóp więc też nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także stale pielęgnuję stópki, więc z racji na to, że nie są mocno zniszczone, myślę, że ten duecik by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie widziałam tego produktu, ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za odwiedziny i pozostawieniu komentarza ;)

    Nie miałam tego produktu i bardziej wolę kosmetyki w tubkach niż takie jedno razowe.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje się całkiem niezły, ale jednak pozostanę wierna duetowi z Bielendy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda w takim razie, że nie można kupić osobno maski i peelingu xD ale co tam, peeling...hm, zawsze można sobie pomasować stópki :P także na pewno kupię, tym bardziej, że co kilka dni pracuję od 12-14 godzin, także moje stopy potrzebują odpoczynku i NAWILŻENIA.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cała seria SOS wydaje się być fajna.

    OdpowiedzUsuń