02 sierpnia 2013

"Stop suchej skórze":Recenzja-Odmładzające szokowe płatki pod oczy do skóry delikatnej i na kruche naczynka firmy BeautyFace

Odmładzające szokowe płatki pod oczy do skóry delikatnej i na kruche naczynka firmy BeautyFace - 6,99zł


Przeznaczenie: każdy typ skóry, w każdym wieku, z oznakami pierwszych zmarszczek, skóra wrażliwa, delikatna, odwodniona, zmęczona i pozbawiona kolorytu, ze skłonnością do pękania naczynek, tworzenia się cieni i opuchlizny, potrzebująca odmłodzenia i zniwelowania zmarszczek oraz silnego nawilżenia i wypełnienia.

Działanie:
-odmładzają i regenerują
-zatrzymują proces starzenia
-zapobiegają powstawaniu zmarszczek, usuwają lub spłycają istniejące
-silnie nawilżają i pomaga długotrwale utrzymać wodę
-wygładzają i uelastyczniają skórę
-uszczelniają i wzmacniają naczynka krwionośne i chronią przed pękaniem
-działają kojąco, łagodzą podrażnienia
-eliminują cienie i opuchlizny
-rozjaśniają i rozświetlają

Opis: Hydrożelowe płatki pod oczy na bazie naturalnego kolagenu morskiego, z dodatkiem naturalnego olejku różanego oraz ekstraktu z pestek winogron o silnym działaniu odmładzającym , nawadniającym oraz poprawiającym strukturę skóry.

Dzięki nowoczesnej technologii mikromolekuł, substancje aktywne zawarte w masce są doskonale wchłaniane i wnikają nawet w głębokie warstwy skóry. Opakowanie składa się z hydrożelowego płata, zatopionego w aktywnym serum, zawierającym kolagen najbardziej zbliżony do struktury białka ludzkiej skóry, o cząsteczce 3 tysiące razy mniejszej od zwykłego kolagenu, co sprawia że jest on znacznie silniej wchłaniany oraz przyswajany przez komórki skóry. Płat hydrożelowy spełnia rolę filtra, który w połączeniu z ciepłotą ciała stopniowo uwalnia aktywne składniki i pomaga wnikać im w głębokie warstwy skóry.

Maska głęboko nawilża i odmładza skórę. Naturalny kolagen w połączeniu z Witaminą C zawartą w olejku różanym stymulują odbudowuje kolagenu i elastyny, zatrzymując proces starzenia oraz pozwalając utrzymać na dłużej odpowiednie nawilżenie i jędrność skóry. Kwas hialuronowy o silnym działaniu wiązania wody intensywnie nawilża skórę, dzięki czemu staje się miękka, wygładzona a zmarszczki ulegają spłyceniu. Maska dostarcza skórze wielu cennych witamin i substancji odżywczych. Dodatkowo wzmacnia i uszczelnia naczynka krwionośne.

Już po pierwszym użyciu widać efekty – delikatna skóra pod oczami jest widocznie odmłodzona, rozjaśniona a zmarszczki i przesuszenia zniwelowane. W celu osiągnięcia trwałych efektów odmłodzenia najlepiej używać płatki 1-2 razy w tygodniu.

Składniki aktywne: naturalny kolagen morski, kwas hialuronowy, Witaminy C i E, wyciąg z pestek winogron, olejek różany, gliceryna i alantolina.


Opakowanie: Opakowanie jest nie zadowalające, gdyż bardzo trudno jest wyjąć płatki z opakowania nie wylewając cieczy! Utrudnia to w aplikacji. Można by stworzyć płatki na innej zasadzie. Chociażby w jakimś małym słoiczku. Nie wiem, ale takie plastikowe, płaskie wcale się nie nadaje.

Skuteczność i działanie: Cena płatków jest bardzo niska, więc każdy może pozwolić sobie na chwilę relaksu z BeautyFace. Po nałożeniu płatków posiadamy uczucie przyjemnego chłodzenia okolic oczu. Możemy swobodnie się zrelaksować w fotelu, bądź na łóżku, a nawet możemy nie przerywać codziennych czynności, ponieważ płatki bardzo mocno przylegają do skóry. Powiadasz, że masz dzieci i nie masz czasu na relaks? Od dzisiaj to nie problem, bo z płatkami BeautyFace możesz robić niestworzone rzeczy :) Przejdźmy do rzeczy. Płatki testowała moja mama, ponieważ uważam, iż ja jestem za młoda jeszcze na takowe rzeczy. No i cóż, jak to moja mama uwielbia testować produkty, więc była w siódmym niebie leżąc sobie z płatkami, ach...nawet nie chciała ich zdejmować po 30minutach! :) Po relaksującym zabiegu zdejmujemy płatki. Skóra wokół oczu staje się rozjaśniona, bez opuchlizny, nawilżona oraz odmłodzona. Przy tym znikają nam również wszelakie przebarwienia. Od razu o kilka lat do przodu - bynajmniej tak opisała to moja mama :) Odważnie można wykrzyczeć "Stop suchej skórze!", ponieważ suchość została zlikwidowana dzięki BeautyFace. Za pierwszym użyciem na pewno nie oczekujmy wielkich efektów, ponieważ lepsze efekty otrzymuje się po kilku tygodniowym stosowaniu. Teraz kochani-nie bójmy się Słońca, zakładajmy okulary i wychodźmy się opalać z naszą nowo-nawilżoną skórą pod oczami. 

Zapach: Trudno jest określić ten zapach. Prawie neutralny i nie drażniący. Również trudno nazwać go mocnym. Zapach jest przystosowany do okolic oczu, aby przyjemnie przebiegał zabieg.

--------------------------

Zapraszam na www.beautyface.pl <3

71 komentarzy:

  1. ja swoje płatki też przetestowałam i zrecenzowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno przetestuję te płatki, lubię nowości a nigdy wcześniej jeszcze ich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. wszyscy je mają :) szkoda ze nie wzielam udzialu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. No to skóra pod oczami u nas już odświeżona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz jeszcze calkiem inne platki.
    Ale ja jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie wzięłam udziału, a teraz żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej wersji jeszcze nie widziałam.... Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te też wydają się być fajne, będę musiała je przetestować

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm. jeszcze takich nie używałam ;)

    Mam do ciebie prośbę. Kliknęła byś u mnie na blogu w baner martofchina.pl. Jak klikniesz w baner to napisz mi w komentarzu, a ja w następnym poście polecę twojego bloga ;* Z góry dziękuję ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że nie wzięłam udziału w akcji :) produkt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak na razie nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie próbowałam,bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sprawa z tymi płatkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja testowałam błękitne, dobrze, że się u Ciebie sprawdziły. Ja u siebie nie zauważyłam dużej różnicy.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://joanna-interestingdetails.blogspot.com/2013/08/wakacyjne-rozdanie-z-firma-green-house.html

    OdpowiedzUsuń
  15. OSTATNIO WŁAŚNIE ZASTANAWIAŁAM SIĘ NAD NIMI:)

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie muszę je polecić mojej mamie ;)
    pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nigdy nie używałam takich płatków kolagenowych, ale fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam całkiem inne zdanie na temat opakowania ;p Dla mnie było bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie zapowiadają się te płatki :) Może wypróbuję. Zapraszam do mnie.
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie spotkałam jeszcze takich płatków, ale może wypróbuje :)

    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no no interesujące ;)
    u mnie nn:)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja poproszę o takie płatki na całą twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  23. coś dla mojej mamy bardziej niż dla mnie jakoś specjalnych problemów ze skórą od oczami nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog i zdjęcia. Trzymaj tak dalej. Obserwujemy ? Buziaki ;*

    Zapraszam również do siebie na nowy post
    revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. No to powinni nad innym opakowaniem pomyśleć. ;3

    U mnie tez się robi, w tych stronach tzw. baloty. ;D Nawet mam już w stodole, ale teraz snopeczki i potem do stogu znowu baloty, bo się nie zmieszczą w stodole. ;) I u mnie na wsi, przeważnie tak pół na pół robią. :] Także całkowicie jeszcze nie odeszliśmy od snopków, po prostu są praktyczniejsze dla gospodarzy, którzy mają małe zadaszenia np. pod oborami, bo tam balot nie wejdzie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie wypróbuje ;)

    http://pooczwarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja mama je używała i była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne, tylko dla osób, które mają pierwsze oznaki zmarszczek , niby w każdym wieku, ale ja jeszcze zmarszczek w ogóle nie mam! XD
    Ok ,obserwujemy. Ja już ;)
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Bardzo fajna recenzja! ;)
    Sympatycznie tu u Ciebie! Moze obserwujemy?
    Daj znac, na pewno sie odwdziecze!
    Pozdrowienia!
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej dzięki za odwiedziny. Mojej mamie też takie coś by się przydało. Dla mnie może nie. Ciekawe. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja mama ma jakieś takie ale z innej firmy ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wzięłam udziału w tym i teraz żałuję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja na szczęście nie mam problemów ze skórą pod oczami :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja już zaobserwowałam :P teraz ty
    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ja juz zaobserwowałam teraz twoja kolej :)

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń





  36. ŚLICZNY MASZ BLOG. Jestem tu po raz pierwszy, ale będę wpadała częściej. Piszesz takie przejrzyste notki :)

    nedenede.blogspot.com --- jeśli zaobserwujesz, będzie mi bardzo miło i odwdzięczę się tym samym. :]

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawe płateczki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. uffff jak dobrze, że ja nie potrzebuje takich rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawi mnie jaki byłby efekt po kilku użyciach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawa sprawa :)

    Nie próbowałam jeszcze :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  41. Odpowiedzi
    1. http://beautyface.pl/pl/p/ODMLADZAJACE-SZOKOWE-PLATKI-POD-OCZY-DO-SKORY-DELIKATNEJ-I-NA-KRUCHE-NACZYNKA-NOWOSC/235

      Usuń
  42. też je miałam i fakt, działają.. ale ja raczej ich nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Matko wszędzie teraz o tym pełno ;) Będzie trzeba wypróbować ;D

    zapraszam ;3
    breath-of-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie bym użyła po męczącym dniu relaxując się w wannie;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog i cudowne fotki ♥



    jeżeli masz ochotę to zaobserwuj mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądają trochę przerażająco pod okiem :D
    Nie spróbuję ich. Mam ładną skórę i raczej nie bd jej męczyć kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  47. hmm, chyba spróbuję ;) od zawsze miałam cienie pod oczami, może je troche zniwelują ;)

    OdpowiedzUsuń