13 października 2013

Recenzja - Szampon ziołowy do włosów tłustych "Mydlnica lekarska" firmy Fitomed

Szampon ziołowy do włosów tłustych "Mydlnica lekarska" firmy Fitomed - 250ml/11zł


Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia pokrzywy, liścia szałwii, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, liścia rozmarynu.
Działanie:
- zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry,

- zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry,
- zmniejsza łojotok,
- zwalcza lekki łupież i zapobiega jego nawrotom.

Polecany przez dermatologów:
- w profilaktyce i zapobieganiu nawrotom łupieżu,

- przy alergicznym świądzie skóry,
- przy świądzie skóry wywołanym niewłaściwym doborem szamponów,
- przy nadmiernym łojotoku,
- w przypadku nadmiernego wypadania włosów na skutek stosowania diet odchudzających, długotrwałego przyjmowania leków, braku witamin.

Fitomed poleca: wskazane jest stosowanie odżywki "Zioła i biotyna" raz, dwa razy w tygodniu.
Objętość: 250 ml.
INCI: Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Urtica Dioica Extract, Salvia Officinalis Extract, Equisetum Arvense Extract, Humulus Lupulus Cone Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Trilaureth-4-Phos-phate, Cytric Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazo-linone, Methylchloroisothiazolinone

Skuteczność i działanie: Już kolejny raz będzie o firmie Fitomed, która posiada wspaniały produkt, czyli Szampon ziołowy do włosów tłustych "Mydlnica lekarska". Produkt posiada jasno brązowy kolor o lekkiej, lejącej się konsystencji. Idealnie rozprowadza się na skórze i włosach naszej głowy. Co najważniejsze jest bardzo wydajny. Jedyną wadą produktu jest to, iż słabo się pieni. Doskonale oczyszcza włosy oraz skórę głowy ! Powstrzymuje nawracanie się łupieżu oraz wypadanie włosów. Ach, i do tego te naturalne składniki, które nie niszczą naszych delikatnych kosmyków. Nasze włosy stają się zdrowsze i mocniejsze. Już nie trzeba myć głowy codziennie, a możemy ograniczyć się do odstępów 2 dni . Jak najbardziej nic złego nie mogę powiedzieć na owy szampon, ponieważ moim zdaniem naturalne zawsze będzie lepsze. Każdy może go wypróbować, ponieważ produkt jest tani.

Jeszcze wzmianka o tym, iż mniej pojawia się postów na blogu. Otóż już się poprawiam, ponieważ przeprowadzałam się do Warszawy, a to wiązało się z brakiem internetu i brakiem czasu, który został przeznaczony na zwiedzanie okolicy. Mam nadzieję, że mi wybaczycie i do następnej notki kochani :)



----------------------
Zapraszam na www.fitomed.pl <3

18 komentarzy:

  1. fajny jest tylko strasznie placze wlosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, aczkolwiek używanie Odżywki z tej samej firmy pozwala na uniknięcie poplątanych włosów :)

      Usuń
  2. czytam o nim coraz więcej recenzji ;)
    Może się skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta firma ma bardzo dobre produkty - jeszcze się nie spotkałam z negatywnymi opiniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie uwielbiam produkty firmy Fitomed, a szampony i odżywki to już szczególnie :) Szampon jest jak na razie dla mnie nie do zastąpienia. I jest bardzo wydajny :D

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. a dziękuje!;))

    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam szampon i odżywkę do włosów suchych z Fitaomed i była z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o tej firmie. dostępny w aptece?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra firma, wiec nic dziwnego, ze recenzja pozytywna:)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji, ja już dołączyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. mialam od nich jakis szampon kilka lat temu ale ten ma pewnie juz inny sklad:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo to mnie zainteresowałaś, zwłaszcza, że niestety jestem zmuszona myć moje włosy praktycznie codziennie :)

    Przy okazji serdecznie zapraszam Cię do udziału w konkursie - do wygrania unikatowy naszyjnik :)
    http://palinka-blog.blogspot.com/2013/10/wygraj-naszyjnik.html

    OdpowiedzUsuń