12 marca 2014

Korektory Virtual PRECISION Touch! Wow wow wow!

Korektory Virtual PRECISION Touch 01,02,03,04 - ok 9zł


Sposób użycia:


Dopiero teraz po raz pierwszy miałam styczność z korektorami PRECISION Touch, pomimo tego, iż ostatnio na blogach jest mnóstwo recenzji na ich temat-jak najbardziej pozytywnych recenzji. Korektory są w postaci kredek i to mi się bardzo podoba, ponieważ ich konsystencja jest mocno zbita, ale również bardzo kremowa. A jeżeli są to kredki to wydajność jest bardzo wysoka, gdyż zużywamy na prawdę małą ilość produktu dzięki temu. Sposobu użycia już nie będę wyjaśniać, ponieważ mamy to świetnie i bardzo dokładnie przedstawione na obrazkach wyżej. Każdy z poszczególnych korektorów u mnie spisał się znakomicie. Rozświetlający 01 w końcu rozpromienił moją "szarą" i smutną twarz oraz świetnie podkreśla rysy twarzy u tych, którzy posiadają je mało widoczne! Cover 02 i 03 doskonale maskuje nasze niedoskonałości na twarzy oraz moje pryszcze przede wszystkim :D Zielony 04 najlepiej maskuje moje zaczerwienienia na "płatkach" nosa. Podoba mi się to, iż dzięki owym korektorom nie muszę nakładać podkładu, aby wyglądać dobrze :) Teraz chociaż prezentuję się naturalnie! ;p Łatwa aplikacja, najlepsze krycie, a co najważniejsze bardzo niska cena. Myślę, że warto jest wypróbować owe korektory-obecnie są dla mnie numerem jeden! :)

----------------------
Zapraszam na FanPage Virtual! <3

13 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tych korektorów :) Wyglądają bardzo ciekawie, chętnie wypróbuję :)

    PS. piszę się FANpage, a nie FUN :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że zauważyłaś :D Czasem mam "odpały" z przekręceniami ;p

      Usuń
  2. Nie znam, ale coś czuję, że poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te korektory i cena super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie jestem w trakcie poszukiwania dobrego korektora. Twój post daje mi dużo do myślenia i być może skusze się na ten produkt :)

    miłego wieczorku :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam ich wcześniej, ale wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te korektory. Do tego wyglądają na praktyczne :) Byłam własnie wczoraj w drogerii i zapomniałam jaka to marka, bo bym sb któryś kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają bardzo fajnie i myślę, że by się u mnie sprawdziły :) muszę ich u siebie poszukać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. O, fajne te korektory :)

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, ale jeżeli Ci się spodoba możesz zaobserwować to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo super są ;)
    Ja mam takie ale w palecie kilka w jednym ;)

    OdpowiedzUsuń