14 października 2017

Aliexpress | Naklejki na paznokcie | Myszka Minnie

Witajcie w ten chłodny jesienny wieczór! 
Nie, dzisiaj nic jesiennego nie będzie. Z takich względów, iż nadal wspominam minione lato pod gwiazdami. Przygotowałam dla Was zdobienie, ale również recenzję naklejek wodnych na paznokcie. Naklejki pochodzą jak sądzę, z już dobrze znanego Wam Aliexpress i to nic innego jak wzór Myszki Minnie! 
Mam nadzieję, że choć w małym stopniu wyciągnę Was z tych smutnych, deszczowych październikowych dni. 
Na samym początku dałam bazowy kolor i stwierdziłam, że jaśniutki nude będzie idealny.
Następnie przystąpiłam do nakładania naklejek i tutaj dam Wam opis krok po kroku.
Krok 1. Wycięcie naklejek - każdej oddzielnie.
Krok 2. Usunięcie folii ochronnej.
Krok 3. Przy pomocy pęsety zanurzam w wodzie jedną wyciętą naklejkę na około 30 sekund.
Krok 4. Palcem ściągam delikatnie naklejkę z namoczonej tektury i umieszczam na danym paznokciu. Spokojnie możecie nią przesuwać i ustawiać dopóki nie wyschnie.
Krok 5. Osuszamy paznokcie wacikiem i pokrywamy topem.
Jeszcze nigdy nie miałam styczności z tak łatwą obsługą naklejek wodnych. Zazwyczaj kończyło się porwanym materiałem lub nierównym ułożeniem naklejki na paznokciu. Co lepsze, jeden zestaw naklejek kosztował mnie 0,38 zł. Wydaje mi się, że stałam się aliholikiem, gdyż postanowiłam, że na blogu będzie więcej zdobień paznokci za pomocą produktów pochodzących z Aliexpress!
Jeżeli dobrze się przyjrzycie to na placu wskazującym możecie ujrzeć podpis "Ribbon Mininie" zamiast "Minnie" :) Gdybym Wam nie powiedziała to pewnie byście nawet nie zauważyli, ale mimo wszystko, mi to nie przeszkadza.
Gdy pokryjemy wszystkie paznokcie TOP-em to nie ma możliwości, aby naklejki nam się w jakikolwiek sposób zdarły. Ponadto, nie rozpuszczają się pod wpływem użycia TOP-u, a to jest dla mnie bardzo ważne.
...a żeby było mi mało to jeszcze dodałam trochę złotego brokatu. :D 
Użyte produkty:
Indigo Nail Polish Set Nude: Subtelna i delikatna Cindarella
Edycja limitowana Jessica Simpson - brokat
Naklejki Aliexpress Myszka Minnie
Eveline Cosmetics Acrylic Top Coat
Podaję Wam link do naklejek ze sklepu na Aliexpress LuLu Nail Art Beatuty Store: KLIK !
PS. Napiszcie, jeżeli będziecie chcieć post na temat zamówień realizowanych na chińskiej stronie Aliexpress! :)
__________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

31 komentarzy:

  1. też zamawiam na aliexpress różne takie rzeczy :) to wyszlo super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kształt paznokci, ale ja teraz nie mogę sobie pozwolić na takie. A naklejki jakieś mam, a nigdy nie użyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, dziękuję ;* Mój chłopak już cierpi przez kształt tych paznokci, więc nie na długo ;D
      O widzisz! Używaj naklejek! <3

      Usuń
  3. Uwielbiam myszkę Mini, często gościu u mnie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Koniecznie muszę zajrzeć na Allie <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, koniecznie! Zwłaszcza po Myszkę Minnie ;)

      Usuń
  5. Naprawdę bardzo, ale to bardzo mi się ten manicure podoba.
    Przyznam szczerze, że rewelacja! Ach, jaki piękny.
    Pazurki piąteczkę :) A wzory w Myszki Miki - kocham! :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jakoś te naklejki nie chca się przyklejać :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie <3 Też miałam te myszki ale nie wiedziałam do czego ich użyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* No to teraz podsyłam Ci propozycję ;*

      Usuń
  8. Ja jestem jedyna z nielicznych która chyba jeszcze nie zamawiała nic na Aliexpress :) paznokcie wyszły uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jakie super naklejki!!! muszę się za nimi rozejrzeć, jestem fanką Minnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeslodkie naklejki, z przyjemnoscia obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Te naklejki wyglądają cudownie, od razu ożywiają cały manicure :D. Lecę przeglądać Alie :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh, co MY kobiety zrobiłybyśmy bez allie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie słodkie! Też zamówiłam takie naklejki wodne z alie i są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jedne z najpiękniejszych paznokci jakie widziałam :D #największafankaMinnie :D

    OdpowiedzUsuń