20 listopada 2017

Jesienny makijaż | Propozycja na Andrzejki | #TOKONIEC

Cześć, co prawda do Andrzejek jeszcze trochę czasu, ale ja już do Was przychodzę z jesiennym makijażem, idealnym do świętowania tego dnia!
Cały czas staram się rozwijać i próbować czegoś nowego jako samouk w zakresie wizażu. Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu. Dajcie znać, jak Wam się podoba i czy chcecie więcej takich postów. :)
W makijażu oka postawiłam na pomarańcz, złoto i śliwkę, ponieważ od razu Wam się przyznam, że ostatnio odcienie pomarańczy królują u mnie w każdym makijażu. Mam wrażenie, że bardzo ładnie podbijają moją tęczówkę oka. Co do Cut Crease to dopiero się uczę, ale sądzę, że wyszło na prawdę dobrze! :)
Czasami zastanawiam się, czy podjęłam właściwy kierunek studiów, ale makijaż raczej postawię sobie na miejscu pasji.
Produkty wykorzystane w makijażu ust:
-Golden Rose, Baza pod pomadkę Prime&Prep Lipstick Base
-Golden Rose, Matowa pomadka do ust w płynie nr 16

Pomadka o numerze 16 została mi polecona przez kochaną Feeling Fancy! Dziękuję Ci bardzo, ponieważ z tym odcieniem nie mogę już się rozstać. :)
Produkty wykorzystane w makijażu twarzy:
 -HEAN, Podkład mocno kryjący NEVER BE BETTER COVERAGE nr 101
-HEAN, Rozświetlacz do podkładów ILLUMINATOR GLOW EFFECT
-HEAN, Rozjaśniacz do podkładów, BRIGHTENER OF FOUNDATION COLOUR
-HEAN, Przyciemniacz do podkładów, FOUNDATION DARKENING SHADE
-Ecocera, Puder Ryżowy Sypki
-Pierre Rene, Puder rozświetlający HIGHLIGHTING POWDER
-Smart Girls Get More, Zestaw do konturowania 4w1 02 PINK TOUCH
Produkty wykorzystane w makijażu oczu:
-Maybelline, Color Tattoo Creme De Nude 93
-Maybelline, Color Tattoo Timeless 60
-Ardell, sztuczne rzęsy model Demi Wispies Black
-KOBO, Paleta 9 cieni do powiek My Favorite Colors by Daniel Sobieśniewski
-MUR, Paleta cieni FLAWLESS MATTE
-HEAN, Tusz do rzęs z odżywką Luxury Long
-HEAN, Pyłek rozświetlający LUMI SPARKLING DUST
-Freedom Pomada do brwi CHOCOLATE
-GOSH, Żel do brwi BROW SCULPTING FIBRE GEL nr CHESTNUT
Zapraszam Was do dziewczyn, które również pokazały coś związanego z makijażem!
_____________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

28 komentarzy:

  1. Ale pięknie wyglądasz w takim makijażu! Nie dość, że odcienie na oku bardzo Ci pasują, to podoba mi się jeszcze to lekkie odcięcie w załamaniu :) Jestem bardzo na tak i byłabym skłonna umalować się tak na Andrzejkową imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana <3 Dziękuję ;*
      Cały czas pracuję nad tym odcięciem w załamaniu :)

      Usuń
  2. Ale śliczny makijaż! :) Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie Twoj makijaz i piekne cut crease :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no Twój makijaż oka to jest piękny makijaż :D a nie jak u mnie marne próby haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten makijaż, podoba mi się to cut crease i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, jaki cudowny makijaż, tak Ci w nim pięknie że aż dech zapiera!

    OdpowiedzUsuń
  7. o mamo! Zakochałam się w tych kolorach, w tym makijażu. Wyszedł niesamowicie, zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super makijaż :) Naprawdę pasują CI takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka przepiękny makijaż oka!
    Właśnie na taki mam ochotę.
    Super! Muszę koniecznie wypróbować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż! Bardzo ładnie wyglądasz 😍 pasują Ci takie odcienie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zauroczona makijażem ! Wyglądasz w nim przepiękne i do tego te odcienie. Chętnie spróbuję go odtworzyć, może mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszedł ci ten makijaż. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. "Przez twe oczy zielone oszalałem" Totalnie Ci pasuje ten makijaż!:) P.S. W kwestii linków jakie mam podesłać narzeczonemu to on doskonale wie które perfumy chce haha :p i w kwestii kosmetyków jest na bieżąco :D

    OdpowiedzUsuń