19 marca 2018

Paleta cieni do powiek PEARL ILLUSION | KOBO Professional

Paleta cieni do powiek PEARL ILLUSION od KOBO Professional weszła na polski rynek w tym samym momencie co paleta My Favorite Colors stworzona we współpracy z wizażystą Danielem Sobieśniewskim, o której pisałam TUTAJ. Nie była ona rozchwytywana, zatem kupiłam ją bezproblemowo i nadal można ją spotkać w Drogerii Natura
Wszystkie nowości KOBO Professional pod postacią paletek mają opakowania tekturowe, zatem i te 10 cieni znalazło się w magnetycznej, tekturowej palecie. Jest to świetna opcja do wyjmowania, zmieniania i komponowania cieni po swojemu. Tak jak pisałam to przy My Favorite Colors, tak i tutaj się powtórzę. Mam tylko problem z dezynfekcją tych cieni poprzez tekturowe opakowanie, ponieważ muszę je wszystkie wyjmować. To spowodowało, że numerki znajdujące się na spodzie cieni zostały rozmazane przez alkohol zawarty w płynach do dezynfekcji. 
W palecie Pearl Illusion nie znajdziemy cieni matowych. Wszystkie są metaliczne i satynowe. Co do pigmentacji, jest ona słabsza, niż w przypadku palety My Favorite Colors, ale nadal robi wrażenie. Na sucho jest słabo, ale na bazie jest sztos. W większości, cienie osypują się, ale dla mnie to nie problem, ponieważ makijaż zawsze rozpoczynam od oczu, a na koniec przechodzę do twarzy. Cienie idealnie przylegają do bazy i świetnie się rozcierają. Nie mogę narzekać również na trwałość. 
Warto zaznaczyć, że paleta nie sprawdzi się solo. Dla mnie jest to bardziej dodatek do innych palet. Używam jej i na co dzień i w makijażach wieczorowych.
Nie ukrywam, że na co dzień najczęściej korzystam z tych jaśniutkich odcieni o numerach 40, 41, 45, 46 oraz często z tej pięknej purpury o numerze 47, nakładając je na ruchomą powiekę. Mienią się przecudownie! Swatche możecie ujrzeć poniżej. Po resztę kolorków sięgam wieczorami i na większe wyjścia, a też miedź, czerwienie, burgundy nie każdemu mogą przypaść do gustu.  
Makijaż z tą paletą możecie ujrzeć u mnie w tym poście: KLIK.
Dajcie znać, czy skusiliście się na tę paletę :) Przypadłaby Wam do gustu? Lubicie błysk na oku, czy jednak stawiacie na totalny mat? :) 
Ta paleta nadal jest dostępna w internetowej Drogerii Natura, więc na spokojnie możecie ją zamówić, jeżeli macie na nią ochotę :)
_____________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Tobie również się podobają! <3

      Usuń
  2. Korzystałabym pewnie tylko z 4 kolorów :) Wiele osób poleca cienie Kobo, ale jakoś nie po drodze mi do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tej nowej serii - na prawdę warto :) Mam ochotę na więcej palet po My Favorite Colors i Pearl Illusion :)

      Usuń
  3. Chętnie zobaczyłabym Twój makijaż przy użyciu cieni z tej palety. Ja nie jestem zbyt doświadczona w makijażu oczu i nie wyobrażam sobie nie mieć w palecie matowych cieni. Śliczne są te kolory, koniecznie podrzuć gdzieś inspirację <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed Swatch-ami jest link do makijażu :) Zapraszam! <3

      Usuń
    2. Dziękuję, już oglądam :))

      Usuń
  4. Prześliczne kolory! Ale całej palety chyba bym nie kupiła, bo nie potrzebuję tylu kolejnych cieni, choć kuszą. Najchętniej zamówiłabym parę pojedynczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się :) Nie wszystkim niektóre odcienie będą pasować :) Prawdopodobnie cienie będą dostępne do kupienia pojedynczo :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj tak, zgadzam się z Tobą ;* To był dobry zakup :D

      Usuń
  6. Chętnie wejdę w posiadanie tego cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna paleta. Muszę bardziej przyjrzeć się cieniom Kobo, bo do tej pory miałam tylko z jednym styczność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nowości na prawdę są warte uwagi :) Ja mam ochotę na więcej... :)

      Usuń
  8. Mimo że zdecydowanie jestem fanką mattu, ta paleta prezentuje się całkiem dobrze :) Ciekawią mnie produkty Kobo, więc może po nią sięgnę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja jeszcze rok temu stawiałam tylko i wyłącznie na mat? Nigdy nie pomyślałabym, że pomaluję się kiedykolwiek błyszczącym cieniem. A jednak... :D

      Usuń
  9. Uwielbiam KOBO, paletę Daniela KOCHAM <3 i mam ogromną chęć na wszystkie pozostałe palety

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kolory, jeżeli chodzi o firmę, to zupełnie jej nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory są super, choć tych wpadających w czerwień pewnie bym nie używała, reszta super praktyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ta czerwień tylko na wieczorne okazje :) ..aczkolwiek wkomponowałabym ją jakoś u siebie w dziennym makijażu, ale nie każdy taki może preferować ;)

      Usuń
  12. Świetne kolorki :) właśnie planuję zakup kolejnej palety z tej serii i tak się zastanawiam czy by się właśnie na tę nie skusić czasem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio bardzo często wracam do Twojego bloga. Spodobało mi się jak piszesz, teksty są czytelne. Czekam na następny post!

    OdpowiedzUsuń
  14. O tej palecie jeszcze nie słyszałam, ale prezentuje się super :)!

    OdpowiedzUsuń