02 marca 2018

ShinyBox Love | Luty 2018 | CREATE YOUR STYLE 120 lat Schwarzkopf

ShinyBox LOVE zaprasza Was do zapoznania się z lutową zawartością! Pudełeczko było zapowiadane jako przepełnione miłością do kosmetyków oraz najlepszych niespodzianek.
Jeżeli jesteście ciekawi moich wrażeń odnośnie produktów zawartych w box-ie, zapraszam do przeglądania dalej. <3
Woda micelarna Kueshi 100 ml (ok. 32,00 zł za 100 ml) - usuwa zanieczyszczenia i oczyszcza skórę twarzy, pozostawiając ją miękką i nawilżoną. Nie trzeba spłukiwać. Uspokaja, nawilża, oczyszcza.

Na samym początku zaznaczę, że ten produkt otrzymały klientki, których lutowy zestaw ShinyBox jest przynajmniej drugim w ramach jednej i tej samej subskrypcji lub aktywnego pakietu.
Wody micelarne zużywam w ekspresowym tempie, zatem cieszę się, iż produkt znalazł się w pudełeczku. Dodatkowo, lubię produkty, które nie potrzebują spłukiwania ze skóry twarzy. :) Produkty Kueshi lubię, także myślę, że i tym razem się nie zawiodę.
Pomadka w płynie Colour Rich Super Super Matt nr 06 BERRY ME, Smart Girls Get More (15,99 zł za sztukę) - pomadka o silnej pigmentacji oraz głęboko matowym wykończeniu. Łatwo się rozprowadza, pokrywając usta intensywnym kolorem. Według producenta, pozostaje na ustach bardzo długo, nawet podczas posiłków.

Pomadka ma bardzo ładny, landrynkowy zapach. Odcień pierwsza klasa i to jest mój typ. Nie zastyga na ustach i pigmentacja nie jest takim sztosem jak to zapowiada producent. Pomadka potrzebuje przynajmniej dwóch warstw, aby pokryć ładnie usta. Co ważne, nie lepi się jak błyszczyki. Ponadto, produkt lubi migrować na zęby, więc...lepiej się nie uśmiechać. Serio :D Co do posiłków, no niestety, nie jest wytrwała i zdecydowanie wymaga poprawek. Ponadto, bardzo łatwo jest ją usunąć z ust. Będę jeszcze testować, to tylko moje pierwsze wrażenie :)
Maska na twarz PUREDERM (4,95 zł za sztukę) - skutecznie odżywia i nawilża. Bogate działanie malin i innych składników, zmiękcza i odżywia pozostawiając skórę miękką, odświeżoną i nawilżoną.

Nigdy nie miałam styczności z tą marką, a masek nigdy nie jest za wiele. Co prawda, nie przepadam za maskami w płachcie, ale i tak zużyję w zupełności. :)
Olimp Labs Therm Line Fast (ok. 60,72 zł za opakowanie) - suplement diety, zawierający odpowiednią kompozycję składników dla kobiet dążących do szybkiej redukcji wagi ciała. Składniki wspomagają spalanie tłuszczu, przyspieszenie metabolizmu oraz usuwają nadmiar wody z organizmu.

Ja rozumiem, że mamy modę na bycie fit. Tylko, że...ja kocham jeść czekoladę rano, wieczorem i po południu. Nie mam zamiaru z tego rezygnować na rzecz tabletek, które w magiczny sposób wspomagają spalanie zbędnych kilogramy. Mam problem, bo mi do życia potrzebne są niezbędne kilogramy. Mam niedowagę.
Ochronny krem do rąk 2w1 CleanHands 75 ml (6,99 zł za 75 ml) - nawilża oraz błyskawicznie się wchłania. Dzięki zawartości składników antybakteryjnych stanowi efektywną ochornę skóry. Zawiera olej z awokado, D-pantenol i witaminę E, które nawilżają i pomagają zachować piękny wygląd dłoni.

Czy Wasze dłonie również odczuwają ten nieustający mróz na zewnątrz? ShinyBox doskonale pomyślał o tym, iż w zimę przyda się ochronny krem do rąk. Myślę, że zużyję go jeszcze zanim wiosna do nas zawita. :)
Zestaw pielęgnacyjny "SIMPLE" i Want (0,95 zł za zestaw) - zestaw dla cery normalnej i mieszanej. Nie zawiera parabenów, sztucznych zapachów i barwników.
1. Tonik nawilżający 5 ml
2. Emulsja nawilżająca 5 ml

ShinyBox na swojej stronie FanPage kusił nas tym, iż w lutowym box-ie znajdziemy produkt marki I Want. No i jest. Zestaw próbek. Oczekiwałam pełnowymiarowego produktu, ale w zasadzie nigdy nie miałam styczności z tą marką, więc warto najpierw wypróbować te produkty. Mam nadzieję, że w kolejnych pudełkach, znajdzie się coś pełnowymiarowego tej marki. :)
Regenerująca maska na naczynka Tołpa (5,99 zł za 2 x 6 ml) - redukuje zaczerwienienia i regeneruje podrażnioną skórę. Wzmacnia naczynka krwionośne, łagodzi podrażnienia i eliminuje uczucie ściągnięcia. Wyrównuje koloryt skóry i zmniejsza widoczność zaczerwienień. Nawilża i odżywia.

Tołpa u mnie zazwyczaj jest niezawodna, więc maskę wykorzystam z wielką przyjemnością. Zwłaszcza, że po okresie zimowym moja skóra potrzebuje intensywnej regeneracji. Wielki plus za ten produkt w tym miesiącu. :)
Regenerująca maska do włosów z serii ELESTABion R Floslek Pharma (24,99 zł za 200 ml) - regeneruje przesuszone i zniszczone włosy. Wzmacnia i wygładza łamliwe włosy. Nadaje włosom jedwabistą miękkość, skutecznie chroni kolor włosów farbowanych.

Z tej serii można było otrzymać takie produkty jak: Szampon regeneracyjny, Szampon zapobiegający wypadaniu włosów, Serum multifunkcyjne do włosów,  Kuracja do włosów intensywnie regenerująca, Kuracja zapobiegająca wypadaniu włosów, Regenerująca maska do włosów oraz Wzmacniająca maska do włosów.

Mi się trafiła regenerująca maska do włosów i z tego produktu również się cieszę. Wykorzystam ją w 100%, m. in. z tego powodu, iż w zimę, moje długie włosy są narażone na pocieranie przez czapkę, czy kurtkę (tak, włosy często trzymam pod kurtką). Wszystko co do włosów, przygarnę workami! :D
Puder brązujący do twarzy i ciała Duo Matt&Pearl nr 01 WARM BRONZE Smart Girls Get More (ok. 18 zł za 17 g) - produkt posiada dwie funkcje: matowa część nadaje efekt opalenizny jednocześnie matując skórę, zaś perłowa część nadaje blask.

Tego produktu nie ma w rozpisce od ShinyBox, więc podejrzewam, że jest to dodatkowy produkt dla Ambasadorek Shiny. Posiada mega pojemność. Zobaczymy jak się sprawdzi w makijażu twarzy. :)
Kosmetyki pielęgnacyjne BERGAMO
1. Serum ze śluzem ślimaka 2 g - nawilża oraz regeneruje skórę. Opóźnia procesy starzenia, ujednolica koloryt, zapobiega infekcjom oraz chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Rozjaśnia skórę, pozostawiając ją promienną i dogłębnie nawilżoną.
2. DNA Wrinkle krem do twarzy 2 g - nawilża oraz poprawia sprężystość i gładkość. Zawiera kompleks DNA PTMA-Oligomer Plus, który odbudowuje warstwę skóry, przywracając jej gęstość, jędrność i elastyczność. 
Ulotki i Rabaty: Floslek, Therm Line Fast, dr barbara.pl, Smart Girls Get More (Kod: SHINYSGGM -30% do 18.03.18r), PBC24 (Kod: THERMLINE -25% na legginsy)
Podsumowując, w tym miesiącu pudełeczko wypada bardzo dobrze. Tabletki Therm Line Fast nie były dobrym pomysłem na zawartość ShinyBox-a, ale reszta produktów przypadła mi do gustu. Zapewne, i tak wiele osób ucieszy się z Therm Line Fast, bo wiem, że w obecnym czasie jest na to wielkie BUM. Oprócz suplementu, wszystko zostanie przeze mnie w całości wykorzystane i to mi się podoba. :)
Jestem ciekawa, co Wy sądzicie na temat lutowego pudełeczka LOVE? :)
To nie wszystko! Z okazji 120 lat marki Schwarzkopf, od ShinyBox jako Ambasadorka Shiny otrzymałam również małą niespodziankę pod postacią limitowanej edycji pudełka CREATE YOUR STYLE. Ponadto, nadal możecie zamówić pudełko ShinyBox LOVE, a jeżeli zdecydujecie się na subskrypcję to otrzymacie możliwość zakupu CREATE YOUR STYLE w kuszącej cenie 19,00 zł. Jeżeli bez subskrypcji, to cena pudełeczka wynosi 29,00 zł. Czy to nie brzmi świetnie?
Zamówienie możecie złożyć TUTAJ.
Przedstawiam Wam zawartość limitowanego pudełeczka CREATE YOUR STYLE z samymi nowościami oraz jednym produktem bestsellerowym.

Szampon Nature Moments Indonezyjska woda kokosowa i kwiat lotosu, Schauma - pozostawia uczucie miękkich i wygładzonych włosów od nasady aż po same końce. 

Odżywka do włosów Supreme Length długich, skłonnych do zniszczeń z rozdwajającymi się końcówkami, Gliss Kur - odbudowuje zniszczenia na całej długości włosów, ułatwia rozczesywanie i zapewnia sypkość włosów.

7 Days Bardzo mocny lakier do włosów przeciw puszeniu się, Taft - Formuła Anti-Fizz przeciwdziała puszeniu się włosów. Chroni przed wilgocią, nadaje 7-dniową objętość, gładki styl i długotrwałe wykończenie.

Żelowa trwała koloryzacja, odcień 8.4 Mineralny Blond #PURE COLOR - utrzymuje nawilżenie włosów po koloryzacji. Nowa formuła z kaktusem i aloesem. 

Suchy szampon Fresh It Up Extra Fresh, Got2B - natychmiastowo oczyszcza i odświeża włosy.

Color Spray, odcień FIERY RED, LIVE - natychmiastowy efekt kolorystyczny, bez sklejonych włosów. Zmywa się po jednym umyciu szamponem. 
______
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

14 komentarzy:

  1. mam oba boxy :D jednak bez bronzera niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :( Widziałam, że u innych osób również był bronzer, ale na liście go nie ma, więc ciężko stwierdzić co i jak :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa pomadki w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi obydwa pudełka bardzo się podobają. Od listopada je kolekcjonuję i jak na razie lutowe rządzi :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rozbieżności w opisie pomadki przez producenta i Twoich obserwacji. Szkoda, że takie buble trafiają do pudełek. Prawdę mówiąc zawartość pudełka nie jest oszałamiająca, psuje się jego jakość. Ale to tylko moje odczucie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię piankę do mycia twarzy I Want, tych produktów jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam tego pudełka, ale nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno zrezygnowałam z zakupu Shinybox, ale ta edycja im się dobrze udała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Średni ten shiny, nie podoba mi się zawartość i jeszcze te suplementy... Najlepsze to Kueshi.

    OdpowiedzUsuń
  9. o jak bogato! fajne produkty, wieeeele wieeele z nich miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczkę Purederm mam w swoich zapasach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczka w miarę ciekawa, ale poza tym pudełko dla mnie średnie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, ciekawa paczuszka :) Ja z niecierpliwością czekam, aż do mnie dotrze kurier z nowościami kosmetycznymi, które ostatnio zamawiałam. Uwielbiam to podekscytowanie, które towarzyszy otwieraniu nowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń