17 kwietnia 2018

Wiosenne Spotkanie Blogerek | Białystok | Relacja

To już czwarte spotkanie organizowane wspólnie z Asią, z bloga Nienałtowska Blog, której zabrakło na powyższym zdjęciu! Asia, gdzie się schowałaś? :( Wiosenne Spotkanie Blogerek odbyło się 14 kwietnia 2018 r na Podlasiu, a dokładnie w Białymstoku. Tym razem, było to nietypowe spotkanie, ponieważ dołączyły do nas Instablogerki, prowadzące fantastyczne profile na Instagram-ie! :)
Całe wydarzenie działo się w Kawiarni Bistro - Miodosytnia, na ul. Sienkiewicza 26. Odwiedzając Białystok, jeszcze nigdy nie jadłam tak dobrego jedzenia, dlatego jeżeli będziecie mieć okazję to polecam Wam odwiedzić kawiarnię. Niesamowicie klimatyczne miejsce, szerokie menu, miła obsługa, a co najważniejsze, składniki danych potraw można ustalać z obsługą, jeżeli nie tolerujemy glutenu, itd.
Na spotkaniu nie zabrakło rozmów na temat blogowania, kosmetyków, ale również pospolitych tematów o życiu. Wydarzenie dobiegło końca, nim zdążyłam się obejrzeć. Pozostawiam Was ze zdjęciami :)
W Wiosennym Spotkaniu Blogerek uczestniczyło razem 11 blogerek oraz instablogerek:
1. Natalia: www.elfnaczi.pl
2. Patrycja: www.gabrysiowamama.pl
3. Kasia: www.instagram.com/kasia.love
4. Iwona: www.siejeteje.blogspot.com 
5. Paulina: www.lifeinpictures.pl
6. Patrycja: www.szmaratka.pl
7.  Agnieszka: www.agnieszka-jozwowska.pl
8. Ewelina: www.blogolady.pl
9. Ania: www.instagram.pl/nieopierzona 
10. Asia: www.nienaltowskablog.pl
11. i ja :D

Dziękujemy z całego serduszka wszystkim dziewczynom za przybycie! Miło było Was poznać i mamy nadzieję, że do zobaczenia kolejnym razem! :)


Na Wiosennym Spotkaniu Blogerek nie zabrakło akcji charytatywnej! Weronika jest świeżo upieczoną mamą oraz cierpi na wadę kończyny dolnej (wrodzony niedorozwój kości udowej i strzałkowej). Szansą Weroniki na zachowanie sprawności jest amputacja nogi powyżej kolana, a w związku z tym, zakup protezy, do której potrzebne są przeogromne koszta. Aby wspomóc Weronikę, udało uzbierać się dwie torby korków. :) Jeżeli również chcecie wspomóc, podsyłam link: KLIK

Na koniec przedstawiam Wam wspaniałych patronów Wiosennego Spotkania Blogerek, którymi zostali: HEAN, Mohani, Chic Chiq oraz Republika Mydła! :) Dziękujemy również Państwu!
MOHANI - puder ryżowy, mydło siarkowe oraz bambusowa szczoteczka do zębów. Marka MOHANI jeszcze nigdy mnie nie zawiodła i zauważyłam, że dziewczyny na spotkaniu były zachwycone tymi produktami. U mnie czarne mydełko sprawdziło się rewelacyjnie, jestem ciekawa czy nie zawiodę się również na siarkowym. :)
HEAN - puder brązujący do twarzy i ciała z olejkiem różanym, maskara Luxury Long Lashes z odżywką BAICAPIL, metaliczna pomadka w płynie GLAM METAL, cukrowy peeling oraz nawilżający, elixir do ust. Myślę, że marki Hean nie trzeba przedstawiać. Produkty znam i mogę Wam zdradzić, że puder brązujący ma przecudowny różany zapach. :) Przez pewien czas sięgałam po niego na co dzień, teraz czekam do lata! Będą opinie!
Chic Chiq - maseczka Chocolat oraz a la Rose. Z tą marką mam styczność po raz pierwszy i patrząc na opinie oraz zdjęcia innych dziewczyn jestem niezwykle ciekawa jak produkty sprawdzą się u mnie. :)
Republika Mydła - naturalne mydełko Mint Revolution, które pachnie obłędnie! Jest ono typowo nawilżające i myślę, że tego na ten moment potrzebuję :)

 Dziękujemy i do zobaczenia! <3
___________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

12 komentarzy:

  1. Spotkanie musiało być udane :) Szkoda, że mi się wszystko zbiegło 14, więc się nawet nie miałam jak zgłosić, choć byłam całkiem niedaleko Was:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiernie się cieszę, że mogłam brać udział w tym spotkaniu i Was poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetni ludzie i świetna inicjatywa z nakrętkami. Mam nadzieję, że szybko będzie okazja do ponownego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam w minioną sobotę na spotkaniu blogerek, ale w Gdyni. Było fantastycznie, uwielbiam takie wydarzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że nam tak daleko ale widzimy się na Meet Beauty 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie spotkania są świetne! Fajnie jest pogadać w miłym damskim gronie, a jeśli dochodzą do tego podobne zainteresowania to chyba nie ma nic lepszego :) Upominki zawsze cieszą oko i są miłym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie spotkania. Można się sporo dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  9. Wierzę, że było super i Wam zazdroszczę 😊

    OdpowiedzUsuń