01 maja 2018

IV Edycja Konferencji Meet Beauty 2018 | Relacja

IV Edycja Konferencji Meet Beauty 2018, która odbyła się w jeden z kwietniowych weekendów jest wciąż żywa w moich wspomnieniach. To już moja czwarta edycja i z każdym rokiem coraz ciężej jest mi się żegnać z innymi po wspólnym zdjęciu, na zakończeniu konferencji. To nie byle jakie wydarzenie, bo pełne cudownych znajomości, rozmów, warsztatów i wykładów. Jest mnóstwo dziewczyn, z którymi znam się od I Edycji Konferencji i miło wspominamy ten czas. Okiem Marzycielki uznała, że jesteśmy już prawdziwymi "weterankami" Meet Beauty. Ba, już nawet Storytellers-Wedding, którzy zajmowali się relacją pod postacią zdjęć i filmów z całego wydarzenia nas znają! :D To niesamowite i na prawdę chce się tam wracać! :)

Konferencja Meet Beauty odbywała się w dniach 21-22 kwietnia i stwierdzam, że dwa dni to za mało. Za mało na porozmawianie ze wszystkimi, a przy tym na uczestnictwo w fantastycznych warsztatach i wykładach. Żałuję, że nie mogłam spędzić odrobiny czasu z niektórymi osobami, ale mam nadzieję, że uda nam się to nadrobić. :)
W sobotę, 21 kwietnia już od godz. 9:00 trwała rejestracja uczestników w eleganckim Hotelu Lord. Udało mi się być wcześniej, więc miałam czas na zrobienie zdjęć na ściance Meet Beauty oraz porozmawianie z kilkoma istotami. :) O 10:00 na sali głównej, pani Ania Pytkowska omówiła wszystkie kwestie, które będą dziać się podczas dwóch dni konferencji. No i zaczynamy! <3
Stoisko NEESS razem z Wiktorią Gajewską oraz Wosk z pazurem by Aisse Diallo. Wiktorię znałam już wcześniej ze spotkań blogerów i tak oto kochana opowiedziała mi wiele ciekawych kwestii na temat nowości NEESS - bazy Peel Off, pędzli i innych. Przy tym stoisku czułam się najlepiej, ale to być może ze względu na znajomość Wiktorii i swobodnej rozmowy. :)
Stoisko Efektima, na którym wszelkich informacji udzielały dwie przesympatyczne panie. Można było na własnej skórze poznać właściwości produktów i oczywiście, kokosowe produkty dla mnie wygrały. Pani pokazała mi wszystko, co mają w swojej ofercie kokosowego, bo przecież kokosowego love nigdy za wiele! <3
Przy stoisku Natura Siberica bawiłam się świetnie z Agą, która prowadzi kanał na YouTube bezxpomysłu ! Zrobiłyśmy sobie zdjęcia z produktami marki, a u Agi nawet pan ze Storytellers-Wedding poświęcił się, aby pozować do sesji zdjęciowej! Scrub, który widzicie na powyższym zdjęciu pachnie tak słodko i owocowo, że na prawdę ciężko jest się powstrzymać przed spróbowaniem. Poza tym, jest to produkt modelujący sylwetkę, więc nie ma mowy, aby z nim przesadzić. :D Dodatkowo, pani ze stoiska opisała kilka linii marki Natura Siberica, więc na linię Alladale jestem niesamowicie skuszona!
Na stoiska So Chic oraz O2Skin można powiedzieć, że nie dotarłam. Nie wiem jak to się stało, ale gdy robiłam te zdjęcia i zainteresowałam się stoiskami, wtedy panie były zajęte rozmową ze sobą. Pewnie trafiłam na nieodpowiedni moment. :) Drugiego dnia już tam niestety nie zawitałam.
Na stoisku Pollena Ewa panie przeprowadzały badanie typu skóry. Jedno z ciekawszych stoisk na Meet Beauty, gdzie dowiedziałam się czego moja skóra potrzebuje, a czego mam unikać w pielęgnacji. Ponadto, panie dobrały kosmetyki do mojego typu skóry zgodnie z końcowym wynikiem badań. I co najlepsze! Nie musiałam zmywać żadnego fragmentu makijażu, aby badanie się powiodło. :)
Najpiękniejsze stoisko Annabelle Minerals na Meet Beauty zasługuje na najwięcej zdjęć! Na tym cudownie wykonanym projekcie, który widzicie wyżej na zdjęciach, można było zrobić zdjęcie produktom Annabelle Minerals, co skutkowało otrzymaniem olejku tej marki. Były do wyboru trzy rodzaje i Pani niesamowicie przekonała mnie do olejku wielofunkcyjnego STAY CALM.
Wyobrażacie sobie, że te wianki z powyższego zdjęcia są wykonane z żywych kwiatów? Razem z by Natalena nie mogłyśmy przejść obok takich cudowności. Ciekawostką jest, że to właśnie z Natalią pojechałam na I Edycję Konferencji Meet Beauty
Kolejnym stoiskiem, na które nie zawitałam było stoisko marki Mustela. Jedyne co, to udało zrobić mi się małe zdjęcia. :D
Przy stoisku Roge Cavailles pobyłam nieco dłużej, ze względu, iż pani przy stoisku pochodziła z Podlasia! Nie tylko rozmawiałyśmy o produktach marki Roge Cavailles, ale również temat zszedł na spotkania blogerek organizowane w Białymstoku. :) Pani zaproponowała również wybór olejku bądź kremu pod prysznic i mój gust poprowadził do olejku orzeźwiającego, idealnego na lato! :) Za to, Ilona z bloga Gra o Trend uważa całkowicie inaczej i jej wybór padł jak się nie mylę na "satynowy" olejek. :)
Pierwszego dnia po odwiedzeniu stoisk i spędzeniu czasu z innymi wybrałam się na warsztaty z marką Annabelle Minerals, którą nieco bliżej poznałam również na III Edycji Konferencji Meet Beauty. Pani przedstawiła nam mineralne produkty, którym mogłyśmy przyjrzeć się z bliska, a następnie przystąpiła do ukazania produktów na modelce. Na tym warsztacie musiałyśmy uzbroić się w cierpliwość, gdyż pani pogubiła kilka produktów i przedstawiany makijaż trwał dosyć długo w moim odczuciu. Podkreślam, że był to tylko makijaż twarzy bez większego konturowania. :)
Na koniec dnia wybrałam się na warsztaty marki NEESS prowadzone przez Wosk z pazurem by Aisse Diallo! Takie praktyczne warsztaty uwielbiam! Na tym spotkaniu podjęłyśmy się wykonania manicure hybrydowego z użyciem nowości marki NEESS - bazy Peel Off. Jest to baza, której nie usuwamy acetonem. Wystarczy delikatnie patyczkiem ją podważyć i usunąć z płytki paznokcia bez uszkadzania jej! Brzmi nieźle, prawda?

Pomiędzy warsztatami i wykładami czekał również na nas obiad, podczas którego nie zrobiłam żadnych zdjęć. Mam nadzieję, że zrozumiecie. Ja i głód to nie równa się zdjęcia. :D Mogę tylko Wam powiedzieć, że obiad i deser to było coś na co czekałam bardzo. Przepyszne jedzenie i niesamowicie duży wybór. :)
W pierwszym dniu udało mi się również na chwilę posłuchać wykładu Agnieszki Wereszczaki na temat "Przepis na udane zdjęcie na Instagram".
Drugi dzień IV Edycji Konferencji Meet Beauty rozpoczynałam warsztatem z marką Natura Siberica. Myślę, że były to jedne z lepszych warsztatów na tej konferencji, gdyż miały w sobie praktykę. Na początku została nam przedstawiona historia marki i różne ciekawostki, a kolejno podjęliśmy się wykonania własnego peelingu cukrowego. Fantastyczna przygoda! :)
Ostatnimi moimi warsztatami były warsztaty z marką Pierre Rene, które prowadziła Klaudia Owczarek. Klaudia zdradziła nam swoje sposoby na makijaż "cut crease". Na powyższym zdjęciu możecie ujrzeć efekty tych warsztatów. :) Na Meet Beauty nie zabrakło również stoiska siostrzanych marek Pierre Rene oraz Miyo, które momentami było niesamowicie oblegane przez uczestniczki. Ja razem z dziewczynami zajęłyśmy panu chwilkę na stoisku, gdy było wręcz pusto, ale po momencie znów był tłum... 
IV Edycja Konferencji Meet Beauty dobiegła końca. Te dwa dni minęły za szybko, zdecydowanie. Chciałabym podziękować z całego serduszka za zaproszenie Meet Beauty. Takie chwile są totalnie bezcenne. Cieszę się, że mogłam poznać wiele wspaniałych osobowości oraz spotkać się z tymi cudownymi ludźmi, których już znam. Ponadto, uczestniczyłam w fantastycznych warsztatach i wykładach. :) Zawsze wypisywałam osoby, z którymi spędziłam miło czas, ale tym razem jest Was tak dużo, że nie jestem w stanie tego już zrobić. :) Mam nadzieję, że do zobaczenia za rok! <3
PS. W poście nie podlinkowałam Wam jeszcze postu prowadzącego do relacji z II Edycji Konferencji Meet Beauty, która jeszcze do IV Edycji była tą najlepszą, a teraz...ciężko wybrać. :)
_______
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

18 komentarzy:

  1. Racja, dwa dni to mało :-) Nawet się człowiek nie przywita z wszystkimi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie tydzień to by było za mało z Wami a co dopiero dwa dni :D Było super i nie mogę się doczekać kolejnego takiego spotkania! A twoje zdjęcie z Natura Siberica wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! <3 Mam nadzieję, że zobaczymy się ponownie, a tymczasem przygotowuj się do ślubu!!! <3
      PS. Wiesz, że nie wygrałam z tym zdjęciem!? :(

      Usuń
  3. Również byłam i mi sie bardzo podobalo! Choc dla mnie byla to pierwsza edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stwierdzam podobnie tak jak i Ty, że było stanowczo za mało czasu. Żałuję, że nie miałyśmy w końcu okazji porozmawiać chwili, mam jednak nadzieję, że jeszcze nie jedna edycja przed nami i że uda się wreszcie poznać bliżej!!! Pozdrawiam cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te warsztaty z Natura Siberica.. bawiłabym się na nich dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś uczestniczyć w tym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym uczestniczyła w takim wydarzeniu :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Było super! Cieszę się, że znowu się spotkałyśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie I i IV edycja były najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wspomnienia, śliczne zdjęcia :) Może i mi się uda w końcu pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie żałuję że to jest tak daleko i że nie mam Warszawy bliżej siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. WIdzę, że zdecydowanie lepiej niż rok temu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja poproszę taki wyjazd, przynajmniej na tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujące wydarzenie. Muszę się tam kiedyś wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam to zdjęcie jak pałaszujesz peeling :)

    OdpowiedzUsuń