02 sierpnia 2018

Olejek konopny z witaminą E | Efektima

Olejek konopny z witaminą E marki Efektima stosuję już dłuższy okres czasu, więc czas coś o nim Wam napisać. Głównym składnikiem pojawiającym się w produkcie jest olejek konopny, który nie pochodzi oczywiście z liści konopi, ale z jej nasion. Przeprowadzono wiele badań świadczących o tym, iż ten właśnie składnik ma dobroczynny wpływ na regenerację oraz nawilżenie skóry. Podobno leczy stany chorobowe, takie jak trądzik, łuszczyca, egzema i inne.
Olejek konopny jest olejem z grupy suchych, zatem nie pozostawia tłustego filmu na skórze i bardzo szybko się wchłania. Skóra nie lepi się i śmiało można zakładać ubrania po wchłonięciu. :)
Zaznaczę tylko, iż wystarczy minimalna ilość olejku do rozprowadzenia na ciało. Jeżeli przesadzimy z ilością, wtedy zdecydowanie nadmiar produktu nie wchłonie się i tłusty film mamy gotowy.
Olejek posiada praktyczny atomizer, który dozuje odpowiednią ilość produktu. Ponadto, produkt jest perfumowany i jego zapach jest mocno intensywny i długo wyczuwalny na skórze. Mogłabym porównać go do korzennego zapachu, ale ciężko jest określić dokładnie jego nuty. Dla mnie osobiście zapach jest ładny.

Nie dodałam jeszcze, że olejek konopny idealnie sprawdza się również w pielęgnacji włosów. Można zastosować produkt na długość włosów pomijając skórę głowy w celu łatwiejszego rozczesywania włosów i nadania im blasku. Jeżeli ktoś lubi olejowanie - też świetna sprawa, ale należy pamiętać, aby unikać jednak kontaktu ze skalpem. Poza tym, tak samo jak w przypadku ciała. Wystarczą dwa - trzy psiknięcia na bardzo długie włosy. W sytuacji nadmiaru można uzyskać efekt przetłuszczonych włosów.
Do konkretów. Olejek konopny nawilża skórę i nadaje jej wygląd zdrowej. Ja na co dzień smaruję nim nogi, aby po prostu pięknie prezentowały się w tym letnim słońcu. Ten efekt nawilżonych nóg jest fantastyczny. 
Co do włosów, jeżeli chodzi o natychmiastowe rezultaty to na pewno łatwiejsze rozczesanie i ujarzmienie niesfornych kosmyków. Poza tym, olejowanie daje cudowne efekty. Włosy stają się sypkie i przyjemne w dotyku. Polecam spróbować. :) Nie podrażnił i nie uczulił.
W obecnej chwili, olejek jest na promocji w Rossmann-ie i kosztuje 19,99 zł. :)
_____________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

15 komentarzy:

  1. Miałam kilka kosmetyków konopnych, ale o tym pierwszy raz słyszę :) Muszę Ci również powiedzieć, że zdjęcia w tym poście są piękne, bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję pięknie! To bardzo miłe ;*
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Nie miałam go jeszcze nigdy, ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny olejek i pięknie pachnie. Mile mnie zaskoczył :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek ciekawy, ale zdjęcia wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, bardzo mi miło ;* Dziękuję! Cieszę się, ze się podobają :D

      Usuń
  5. Używałam kiedyś olejku z nasion konopi i byłam z niego zadowolona, ale jestem ciekawa jak ten olejek by się u mnie sprawdził bo pierwszy raz go widzę. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go jeszcze, ale ostatnio u mnie zagościło dość sporo kosmetyków z ekstraktem konopnym, więc kto wie czy na ten olejek się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też dzisiaj ten olejek😁 i też go bardzo polubilam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie firme efektima,maja dobre rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba obecnie najbardziej popularny olejek w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy takich produktach umiar to podstawa :) nie wiem czy do moich włosów byłby odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie się sprawdził przy moich suchych i puszących się włosach :)

    OdpowiedzUsuń