05 września 2018

ShinyBox | Hippieness | Sierpień 2018

 ShinyBox Hippieness ma zawierać dawkę pozytywnej energii, porcję promiennego uśmiechu oraz dozę kosmetycznej sierpniowej zabawy. Z wielkim bólem trzeba podkreślić, iż dzień zaczyna się robić zbyt szybko krótki, a poranki są niesamowicie chłodne. Nie lubię jesieni. Trzeba to powiedzieć otwarcie. Wakacje się skończyły, lato powoli się kończy, a ja odliczam dni do wiosny. Od teraz.
Zawartość sierpniowego ShinyBox-a również daje znaki o kończących się ciepłych dniach i nocach. Zapraszam do zapoznania się. :)
Jedwabiste mleczko do ciała z drobinkami UNANI (43,00 zł za 60 ml) - nawilża oraz odżywia skórę wystawioną na działanie promieni słonecznych. Podkreśla opaleniznę i pozwala cieszyć się nią na dłużej. Drobinki zawarte w kosmetyku rozświetlają skórę, nadając jej naturalnego i zdrowego blasku.

Produkt otrzymały osoby, których sierpniowe pudełko było minimum drugim zamówionym box-em. Myślę, że na zakończenie lata bardzo trafiony produkt i to właśnie on kojarzy mi się z utrzymaniem opalenizny po wakacjach. :)
Balsam do ciała relaksujący O'Herbal (22,49 zł za 500 ml) - nawilża, poprawia i odświeża wygląd skóry.

W box-ie można wymiennie było spotkać dwie marki. O'Herbal, czyli płyn micelarny, bądź balsam do ciała lub markę Vis Plantis i ich szampon do włosów, czy tonik do twarzy. Mi trafił się balsam do ciała w wersji relaksującej, ale widziałam, że była również wersja odświeżająca. Wydaje mi się, że lawendowy relaks na jesienne dni będzie odpowiedni. :) 
Maska z keratyną Brazilian Keratin NOVEX (15,00 zł za 210 g) - nawilża, odbudowuje i regeneruje. Włosy stają się zdrowsze, mocniejsze, gładkie i błyszczące. Są łatwiejsze do ułożenia, przestają się puszyć i elektryzować. 

W ShinyBox-ie te maski trafiają się bardzo często. Mówiłam już Wam, że kręcą mnie zapachy masek NOVEX? Nie jest to nic odkrywczego, ale zapach tych masek utrzymuje mi się na włosach bardzo długo. :) Tej serii jeszcze nie miałam i chętnie wypróbuję.
Multi BioMask Calm&Clean BIOTANIQUE (1,79 zł za 2x4 ml) - połączenie dwóch masek: łagodząca z ekstraktem z białej lilii oraz oczyszczająca z aktywnym węglem.

ShinyBox od zawsze lubił obdarowywać nas maseczkami w box-ach, a ja zużywam je w ekspresowym tempie. Te 2w1 są moimi ulubionymi.
Olej arganowy EKAMEDICA (38,00 zł za 100 ml) - "płynne złoto Maroka" sprawdza się w naturalnej pielęgnacji: stosowany zewnętrznie nawilża suchą skórę, odżywia łamliwe paznokcie, odbudowuje strukturę włosa.

Olej z nasion drzewa arganowego można stosować zarówno zewnętrznie, jak i wewnętrznie. Warto dodawać go do różnych potraw w celu zminimalizowania złego cholesterolu. Wiedzieliście o tym? Moim zdaniem, jest to jeden z lepszych produktów z tego box-a, ponieważ chętnie stosuję tego typu produkty na włosy i skórę.
Zaproszenie na Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne BEAUTY DAYS (30,00 zł za zaproszenie dla 2 osób) - wydarzenie, podczas którego spotykają się profesjonaliści branży fryzjerskiej i kosmetycznej.

Jest to produkt VIP, więc nie wszyscy otrzymali to zaproszenie. BEAUTY DAYS tak szaleje z zaproszeniami, że mam ich już w domu mnóstwo. Ponadto, jestem jedną z 400 zaproszonych urodowych blogerek, które będą w strefie przeznaczonej dla beauty blogów. :) Jeżeli ktoś miał w planach się wybrać to świetna sprawa z darmową wejściówką i tutaj chętnie przekażę osobom z mojej okolicy takowe zaproszenia. :) Osoby mieszkające daleko od Warszawy mogą nie być zadowolone z zaproszenia o wartości 30 zł, ponieważ z niego prawdopodobnie nie skorzystają.
Maska pielęgnująca oczyszczająco-odżywcza z zieloną glinką kambryjską DERMAGLIN (6,99 zł za 20 g) - zielona glinka kambryjska ma najbogatszy, unikatowy mineralny skład niezbędny do odrodzenia skóry, mięśni, paznokci i włosów.

Alternatywa dla osób, które nie lubią samodzielnie sporządzać glinek i stawiają na gotowy produkt. Po takie glinki sięgam, gdy nie chce mi się, bądź nie mam czasu na rozrabianie maski. :)
Domowe Spa dla stóp maska+peeling SHEFOOT (5,31 zł za 16 ml) - peeling zmiękcza i usuwa twardy naskórek, zaś maska nawilża i odbudowuje.

SHEFOOT pojawia się często w ShinyBox-ie i wydaje mi się, że podobny zestaw już kiedyś był w box-ie. :)
Zupa krem FOODS BY ANN (4,29 zł za sztukę) - propozycja na gorący posiłek, kiedy brakuje czasu na ugotowanie obiadu. Sporządzona w 100% z naturalnych, sprawdzonych składników warzywnych.

Jest i moja ulubiona Anna Lewandowska i jej Foods by Ann! W box-ie można było zamiennie trafić na pudding, zupę krem oraz smoothie bowl. :) Mi trafiła się zupa i tutaj również były różne smaki pakowane losowo. Na zupkę w box-ie kosmetycznym każdy może spojrzeć inaczej. Ja produkty Foods by Ann bardzo lubię i nie mam z tym problemu.
VOUCHER - kod: SHINY718
Podsumowując, najbardziej jestem zadowolona z oleju arganowego, maski do włosów oraz maseczek. Ach, zupa od Ani również pierwsza klasa i czeka na dzień, kiedy nie będzie mi się chciało gotować zupy. 
Jak podoba Wam się sierpniowy ShinyBox Hippieness? :)
_________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

14 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej olej i balsam się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic szczególnie by mnie tu nie zachwyciło, ale najgorszej też nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( ShinyBox ma ciężkie zadanie na wrzesień :D

      Usuń
  3. Kosmetyki są jak najbardziej użytkowe ale jak na pudełko to zawartość jest słaba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oj tak, wiele sposobów na wykorzystanie ma ten produkt :)

      Usuń
  5. też dostałam zaproszenie ale nie wiem czy pojadę, a pudełko jest całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Prawdopodobnie zawitam w weekend, ale na pewno nie w piątek :(

      Usuń
  6. Mnie niestety zawartość nie przypadła do gustu :( Ja pewnie w weekend zawitam do Warszawy a w piątek niestety praca :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma nic dla mnie, na targi też się nie wybieram :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe wszędzie widzę te zaproszenia na Beauty Days...czyżby frekwencja im nie dopisywała ? ;) Ja w tym samym czasie mam zaproszenie do szpitala ;)

    OdpowiedzUsuń