01 marca 2019

ShinyBox | Loveliness | Luty 2019


Witajcie w marcu!
Wiosna coraz bliżej, ale jeszcze mam Wam do pokazania ShinyBox Loveliness z miesiąca luty. To pudełko było zapowiadane jako pełne miłości do piękna z udziałem wyjątkowych kosmetyków.
Jestem ciekawa, czy Wy zakochacie się w zawartości ShinyBox?
Serum liftingujące BIOTANIQUE 30 ml (31,99 zł za 30 ml) - idealne dla każdego rodzaju skóry. Posiada w sobie filtrowany śluz ślimaka, fermentowane zioła z Wyspy Jeju oraz wodę probiotyczną pro.aQua. Ma za zadanie poprawiać koloryt skóry, głęboko nawilżać, silnie ujędrniać, napinać i wygładzać skórę oraz redukować zmarszczki. 

Czytałam wiele dobrych opinii na temat tego serum i myślę, że wypróbuję je w okresie letnim - ponoć jest leciutkie i szybko się wchłania. Cieszę się, że to właśnie ten kosmetyk wpadł do mojego pudełeczka. Produkt w box-ie występował wymiennie z maską do twarzy Biały Jeleń, tuszem do rzęs Affect. (1 z 3).
Miesięczny program pielęgnacyjny - oczyszczające maski błotne 7th HEAVEN 8 sztuk po 6 g (48,00 zł za 8 sztuk) - oczyszcza skórę twarzy oraz eliminuje małe niedoskonałości. Nadaje efekt odświeżenia i zmatowienia skóry. Aloes, wiesiołek i oczar wirginijski działają kojąco oraz nawilżająco.

Szaleństwo! Zapas maseczek na cały miesiąc to coś, co bardzo mi odpowiada. Wychodzi dwie maseczki na tydzień, a myślę, że niektórzy mogą i tej ilości nie zużyć w ciągu miesiąca. :) Jak Wam się podoba ten pomysł?
Hypoalergiczny puder brązujący nr 01 Bell HYPOAllergenic 9 g (16,99 zł za sztukę) - modeluje owal twarzy, pozwala na stworzenie naturalnego efektu opalenizny.

Cieszę się, że w końcu pojawił się puder brązujący w ShinyBox! Bardzo dawno takiego produktu nie było w box-ach. Wydaje mi się, że kolorowe kosmetyki najbardziej przypadają mi do gustu i sprawiają mi dużo więcej radości. Kolor 01 to strzał w dziesiątkę dla takiego bladziocha jak ja. Odcienie losowo były wrzucane do pudełeczka.
Regenerująca odżywka do włosów w piance Złote Algi&Kawior BIOVAX 150 ml (9,99 zł za 150 ml) - ma zapewniać nawilżenie dzięki ekstraktom z kawioru, wspomóc w rozczesywaniu oraz nadawać zdrowy wygląd włosom cienkim bez objętości przy pomocy głównego składnika - alg morskich. 

Miło, że trafił się kosmetyk do włosów - zwłaszcza L'biotica, której produkty w większości odpowiadają moim włosom. Jeszcze nie miałam okazji stosować odżywki w piance, zatem mam teraz możliwość. :) Produkt w box-ie występował wymiennie z pudrem rozświetlającym Revers Cosmetics, masłem shea Natur Planet. (1 z 3).
Puder rozświetlający STROBE&GLOW nr 04 Harmony Revers Cosmetics (9,99 zł za sztukę) - nadaje zdrowy, promienny i wypoczęty wygląd. Optycznie odmładza twarz, nie pozostawia smug oraz nie zmienia odcienia podkładu. 

Osoby, które mnie znają wiedzą, iż rozświetlenie jest u mnie na pierwszym miejscu. W moim makijażu zarówno wieczorowym, jak i dziennym zawsze musi być rozświetlacz na kościach policzkowych, łuku kupidyna i innych poszczególnych miejscach twarzy. Odcień 04 jest w delikatnej tonacji różu i na pewno zostanie u mnie na dłużej. Produkt otrzymałam dodatkowo jako Ambasadorka Shiny. Odcienie losowo były wrzucane do pudełeczka. Produkt w box-ie występował wymiennie z odżywką do włosów BIOVAX, masłem shea Natur Planet. (1 z 3).
Zestaw Organic Feminine Hygiene Kit MASMI (6,79 zł za zestaw) - pomocny w awaryjnych sytuacjach, poręczny i dyskretny zestaw do higieny intymnej, świetny do torebki.

Zestaw zawiera: tampon, wkładkę oraz podpaskę. MASMI to marka mająca w swojej ofercie naturalne produkty higieniczne wykonane z 100% czystej bawełny organicznej. 0% chemii, 0% chloru, 0% GMO i innych. Świetna alternatywa dla pełnych chemii, wybielanych produktów do higieny intymnej - no i rzeczywiście, do torebki idealny.
Maska odżywcza i oczyszczająca Naturitive&Ultra Clean MULTI BIOMASK (4,99 zł za 2x5 ml) - maska odżywcza ma za zadanie napinać, ujędrniać i przywracać odpowiedni poziom nawilżenia skórze. Maska oczyszczająca ma za zadanie usuwać zanieczyszczenia, regulować sebum oraz przeciwdziałać występowaniu zaskórników.

W tym miesiącu pudełko pełne maseczek! Dobrze, że ta jest w połączeniu z maską odżywczą. :) W zupełności wykorzystam.
PRÓBKA - krem nawilżający JOWAE 2 ml
KOD RABATOWY -10% do sklepu OLMED dla Was!
Kod: SHINYOLMED
Podsumowując, zawartość pudełeczka ShinyBox Loveliness Luty 2019 w moim odczuciu wypadła dobrze. Nie ma szaleństwa, ale też nie jest słabo. Z kosmetyków kolorowych - pudru rozświetlającego i brązującego oraz serum liftingującego jestem najbardziej zadowolona. Maseczki wykorzystam, gdyż to one zużywają mi się najszybciej. Odżywka dla moich długich włosów przyda się jak najbardziej. Zestaw do higieny też nie będzie zalegał w szafce. Nic się nie zmarnuje, więc mi się podoba. :) 
A Wy? Zakochaliście się w zawartości? Dajcie znać!
___________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

15 komentarzy:

  1. Mnie by ta zawartość nie oczarowała :) Najważniejsze, że Tobie odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nadejdzie ten miesiąc, kiedy spodoba Ci się zawartość ShinyBox-a ;D

      Usuń
  2. Całkiem fajna zawartość :) Zaciekawił mnie najbardziej bronzer z Bell i rozświetlacz z Revers :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak mnie! Kolorówka to jednak łapie za serce :D

      Usuń
  3. Jedno z lepszych pudełek w ostatnim czasie, bardzo podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę ;) Super, że Ci się podoba zawartość! ;)

      Usuń
  4. Jaka miła niespodzianka bo wielu nietrafionych boxach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że taka malutka próbka kremu Jowae,bo jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. produkty są fajne, ale box średni

    OdpowiedzUsuń
  7. No jest tak średnio, nie jest źle, ale na kolana nie powala. Nie pamiętam czy poprzednia czy jeszcze wcześniejsza edycja, ale były wypas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te boxy, jednak często są w nich kosmetyki które nijak mi się przydają.
    Z tych Twoich to bym przetestowała ten puder brązujący z Bell :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Początkowo miałam dość mieszane odczucia jeśli chodzi o zawartość tego pudełka, ale po przemyśleniu i bliższym przyjrzeniu się zawartości, stwierdziłam, że wcale nie jest takie złe. Duo z Bell, rozświetlacz i maseczki - jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń