13 grudnia 2020

Aliexpress | Naklejki na paznokcie | Świąteczny Renifer

Cześć!
       Z dnia na dzień, wolnym krokiem wchodzę w świąteczny nastrój. Moje paznokcie są tego przykładem, aczkolwiek róż wcale nie kojarzy mi się z okresem świąt Bożego Narodzenia. Od czegoś trzeba zacząć. Mam nadzieję, że chociaż zdobienie pod postacią Świątecznego Renifera chociaż trochę wpisze się w ten magiczny czas.
      Do zdobienia użyłam wodnych naklejek na paznokcie. Renifer na mocno różowym tle . Teraz zastanawiam się, czy to oby na pewno jest Renifer. :D Nieważne. Wyczytałam, iż prawdopodobnie renifery św. Mikołaja są zawsze płci żeńskiej, gdyż samce swoje rogi zrzucają już w listopadzie. Nie wnikajmy głębiej. Widoczny róż poniósł moją wyobraźnie do użycia bazowego lakieru w podobnym odcieniu. Następnie naniosłam gotowe reniferki pod postacią naklejek. Wstawiam Wam tutaj opis krok po kroku nakładania danych naklejek.

Krok 1. Wycięcie naklejek - każdej oddzielnie.
Krok 2. Usunięcie folii ochronnej.
Krok 3. Przy pomocy pęsety zanurzam w wodzie jedną wyciętą naklejkę na około 30 sek.
Krok 4. Palcem ściągam delikatnie naklejkę z namoczonej tektury i umieszczam na danym paznokciu. 
Krok 5. Osuszamy paznokcie wacikiem i pokrywamy topem.
Na sam koniec zastosowałam połyskujące płatki w formie lakieru od MySecret, które na zdjęciu nie są zbyt dobrze widoczne, ale na żywo robią wrażenie!
Użyte produkty:
Golden Rose Prodigy Gel Colour
MySecret Nail Art, 186 Rainbow Flakes
Delia Cosmetics, Hybrid Gel Top Coat Step 2
Naklejki Aliexpress
To jeszcze nie wszystko. Przygotowałam dla Was więcej zdobień z użyciem naklejek wodnych. Obserwujcie i czekajcie na posty. :)
Przekazuję Wam link do naklejek ze sklepu na Aliexpress Judy Nail  Art Store, nr YZW-2146: KLIK !

___________ 

Bądz ze mną na Instagram-ie @brylantina ! <3

1 komentarz: