01 lipca 2016

Lakiery do paznokci MiniMax quick dry & long lasting - Kolekcja Wiosna/Lato 2016 Eveline

Dopiero o późnej godzinie wstawiam post, gdyż uczucia wzięły górę z Euro 2016. Ten mecz zdecydowanie był w przewadze Polskiej drużyny i to właśnie Oni, dla mnie są już Mistrzami. Zaszliśmy tak daleko. Następnym razem będziemy pierwszymi. Dosłownie! :)

Przedstawiam Wam serię big brush, lakierów do paznokci MiniMax quick dry&long lasting z kolekcji Wiosna/Lato 2016 w kolorach czerwieni nr 135, różu nr 144, błękitu nr 140, 139 oraz zieleni nr 133 ! Kolory totalnie intensywne, żywe, idealne!

Nr 135
Klasyczna czerwień, błyszczy się jak szalona. Krycie, totalna magia. Myślę, że nie jednej kobiecie, ten czerwony kolor zawróci w głowie. Jest wart uwagi, zdecydowanie.

Nr 144
Piękny, "barbi-owy" róż. Mój ulubiony kolor z tych wszystkich przedstawionych. Również posiada bardzo dobre krycie jak w przypadku czerwieni.

Nr 140
Ten kolorek wpada odrobinę w fiolet, co sprawia, że odcień jest przewspaniały. Na paznokciach prezentuje się rewelacyjnie. Na zdjęciu możecie zwrócić uwagę, na jego słabe krycie. Dwie warstwy to za mało, a szkoda...

Nr 139
Tu już mamy czysto, jaśniutki błękit wpadający w morski. Totalne niebo, ale również posiada bardzo słabe krycie, jak w przypadku powyższego, niebieskiego.

Nr 133
Kto odważyłby się na zielony? Odważny i szalony odcień. Krycie jest średnie, ale odrobinę lepsze od kolorków niebieskich.

Co najważniejsze, pędzelki tych lakierów są grube i krótkie. Świetnie mi się z nimi pracowało. Ba, rzekłabym idealnie. Produkt rozprowadzał się bez zarzutu.
Co do trwałości. U mnie, zadrapania na paznokciach rozpoczęły się przy 5 dniu noszenia. Nie, to nie tak, że siedziałam z dłońmi w górze. Zmywałam, sprzątałam, wszelkie domowe obowiązki. Jestem z tych lakierów do paznokci na prawdę zadowolona. Kolorek rzeczywiście po kilku dniach zbladł, ale nadal prezentował się pięknie.
----------------
Zapraszam na www.eveline.eu ! <3
----------------
Bądź ze mną na FanPage Panna Michalina oraz Instagram-ie! <3

8 komentarzy:

  1. Piękne kolorki:) masz cudne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne kolory! ja na lato uwielbiam mięte!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jakie Ty masz długie pazurki:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że mają takie słabe krycie, bo kolorki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże jakie długie paznokcie, jak ty to zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie długie! Też kiedyś mi tak rosły haha :P

    135 cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne paznokcie i cudowne kolory! Bardzo podobają mi się te odcienie lakierów! :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń