11 lutego 2018

Paleta My Favorite Colors by Daniel Sobieśniewski | KOBO Professional

Paleta My Favorite Colors stworzona we współpracy z wizażystą Danielem Sobieśniewskim zrobiła niesamowitą furorę w szafach marki KOBO Professional! Polowałam na nią długi czas, zwłaszcza że jest to edycja limitowana. Dzień i noc odświeżałam sklep internetowy Drogerii Natura, ponieważ tylko tam można zakupić tę paletę cieni. Nie raz paleta przemknęła mi przed nosem, gdy już miałam ją w koszyku, ale za dziesiątym razem - udało się! Jest moja!
9 cieni mieści się w magnetycznej palecie, która jest...tekturowa. Tak. Szkoda, że nie jest to mocniejsze opakowanie, ponieważ sądzę, iż te cienie zasługują na coś ekskluzywnego i porządnego. Mimo wszystko, jakoś sobie radzę z czyszczeniem tej palety. Jedynym problemem jest ich dezynfekcja pomiędzy osobami, które mam przyjemność malować. Muszę je wyjmować z tej tekturki, a przez to numerki odcieni znajdujące się na spodzie już dawno mi się rozmazały przez alkohol. No nic, ale to tylko taki mały, malutki drobiazg, bo paleta jest sama w sobie cudowna.
Poza tym, to świetna sprawa, że możemy wyjmować i wymieniać cienie na inne, jeżeli nam się skończą, bądź znudzą. :)
Cienie w większości są matowe, ale znajdą się również dwa o metalicznym i jeden o satynowym wykończeniu. Pigmentację określam na duży plus, ponieważ robi wrażenie. Wystarczy małe dotknięcie pędzlem i już mamy wyrazisty kolor na powiece. Nie zauważyłam intensywnego osypywania się cieni, może w małym stopniu. Nie przeszkadza mi to, ponieważ najpierw robię makijaż oczu, a dopiero później zabieram się za makijaż twarzy. Do tego, cienie rozcierają się z przyjemnością. Już dawno tak dobrze mi się nie pracowało z żadnymi cieniami jak tymi z Kobo Professional. 
Warto zaznaczyć, że nie każdemu będą pasować ciepłe odcienie pomarańczy, brązu i czerwieni. Ten różowawy fiolet jednak może kusić najbardziej. :D Zastanówcie się dobrze zanim zakupicie paletę, ponieważ z tego co widzę, ona rozchodzi się jak świeże bułeczki. Sądzę, że nie wszyscy kierują się tym, co pasuje do ich urody, koloru oczu, a bardziej tym, że są to ulubione kolory Daniela Sobieśniewskiego, więc trzeba ją mieć!
Ja jestem zakochana we wszelkich pomarańczach i rudych brązach, zatem bardzo zależało mi na zakupie tej palety. W ostatnim czasie, na moich oczach można ujrzeć same pomarańczki, więc już wiecie co stało się moją miłością.  Dla zielonych oczu i jasnych karnacji jest to istna petarda! 
Makijaż z tą paletą możecie ujrzeć u mnie w tym poście: KLIK.
Macie już w swoich kuferkach paletę My Favorite Colors by Daniel Sobieśniewski KOBO Professional? A może nadal na nią polujecie w Drogeriach Natura? :)
Dajcie znać! <3
________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

36 komentarzy:

  1. Ta kolekcja to jest spełnienie marzeń każdej dziewczyny/kobiety. Jakość, pigmentacja, dobór kolorów ( bardzo w trendach) i ta cena. To nasze rodzime Too Faced ;) :P Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania! <3 Najlepsze jakie mam :)

      Usuń
  2. Cała paleta raczej mnie nie przekonuje, ale trzy ostatnie cienie są dla mnie jak najbardziej na tak! Uwielbiam taką kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się! Pigmentacja jest mega, więc polecam, gdy wejdą pojedyncze cienie do zakupu z tej palety :)

      Usuń
  3. Właśnie dzisiaj poszukiwałam paletki z takimi odcieniami... dobrze, że tutaj tafiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pigmentacja jest świetna :D Ale kolorystyka niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja sztos, a kolorystyka rzeczywiście nie będzie każdemu pasować.. ;(

      Usuń
  5. Paleta jest genialna! Zachwyciła mnie od samego początku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pjona! U mnie tak samo, używam jej teraz codziennie, non stop :)

      Usuń
  6. Mi by chyba takie odcienie nie pasowały mam chyba zbyt jasną cerę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź mój post z makijażem stworzonym dzięki tej palecie ;) Jestem mega blada i wierz mi, że te cienie idealnie prezentują się na takiej cerze :)

      Usuń
  7. Piękne odcienie, niektóre bardzo przypadły mi do gustu!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci również się podobają! <3

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się te kolory.
    Sama za takimi przepadam, więc to moja bajka.
    Pozdrawiam serdecznie! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, widzisz! <3
      Dla mnie najlepsze ;* Pozdrawiam również!

      Usuń
  9. Wprawdzie nie są to moje kolory ale prezentuje się naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moje kolory paleta mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no, wygląda genialnie! Zdecydowanie są to moje kolory. Zamówiłam podobną paletkę przez znajomą w Anglii i teraz szukam transportu do Polski. Nie mogę się doczekać, aż w końcu cenie do mnie dotrą i będę mogła sprawdzić je w realu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dużo jest świetnych produktów za granicą i tylko czekam, aż wejdą do Polski :)

      Usuń
  12. łał naprawdę świetnie napigmentowane :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie od dziś uwielbiam cienie Kobo :) Ta paleta również prędzej czy później trafi do mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pigmentacja świetna, ale kolory nie moje. W sumie to jeszcze nie miałam cieni Kobo

    OdpowiedzUsuń
  15. Pigmentacja jest naprawdę świetna, ale na tym kończą sie moje ochy i achy. Kolory nie trafiają w mój gust i raczej bym jej nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory,chociaż nie wszystkie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no Kobo rozwaliło system tą współpracą z Danielem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta kolekcja wygląda naprawdę przepięknie! Cienie bardzo mi się podobają, do tego widać, że są dobrej jakości :) I ta pigmentacja ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda ta paleta :)
    Już jakiś czas temu chciałam ją kupić, ale niestety jest nie do kupienia nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kolorystyka! 😊 Nigdy nie używałam cieni Kobo, ale te nowe palety mocno kuszą 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Skusiłam się na nią ostatnio ale ja akurat uwielbiam takie kolory i te pomarańcze najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pigmentacja jest świetna, ale nie są to moje kolory. Lubię brązy, ale tutaj tonacja jest zbyt ciepła.
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń