14 lutego 2018

Walentynkowy Manicure | Aliexpress | Naklejki wodne na paznokcie

Walentynkowy manicure za pomocą naklejek wodnych na paznokcie to fantastyczna propozycja na dzisiejszy dzień przepełniony miłością. Nie są to typowo słodkie, serduszkowe wzory. Kojarzą mi się one z prawdziwą miłością, ale nie taką przesłodzoną. Mam nadzieję, że rozumiecie. Te pochodzą z większego arkusza posiadającego 12 różnych wzorków i kosztowały mnie niecałe 3 zł na Aliexpress
Do takich naklejek przeważnie daję bazowy kolor o najjaśniejszym odcieniu. Moim zdaniem jest on mało istotny przy tych naklejkach, ponieważ posiadają one świetne krycie i nawet nie widać jaki bazowy kolor był dawany na początek. Gdy baza wyschnie, przystępuję do nakładania naklejek wodnych. Oczywiście będziemy potrzebować do tej czynności wodę, ponieważ nie są to wzorki posiadające klej :) Kroki zastosowania naklejek wodnych możecie ujrzeć na moim blogu TUTAJ. Na koniec stosuję Top Coat.
Przyznam szczerze, że małe naklejki przykleja się łatwiej, niż takie na całą płytkę paznokcia. Musiałam skrócić moje paznokcie, ponieważ naklejki były zbyt krótkie na moje "szpony". Ja po prostu miałam za długie paznokcie, ale nikt mi o tym nie chciał powiedzieć. :D Było szkoda, ale czego się nie robi na Walentynki. Skrócenie to mały pikuś przy przycinaniu naklejki, aby ułożyć ją równomiernie na płytce. Przy ładnej, owalnej płytce paznokci trudno jest nałożyć wzór, aby nie było żadnych zgięć. U mnie takie zgięcia powstały, ale po nałożeniu Top Coat nie są one w żaden sposób widoczne.

Użyte lakiery do paznokci:
Lakier winylowy (Nude) Eveline Cosmetics nr 202
Gel Top Coat PRODIGY GEL Golden Rose
Naklejki razem z Top Coat-em trzymają się bardzo dobrze i nie mają prawa odpaść, ani odkleić się. Ważne, aby starannie i dokładnie zastosować Top Coat. Jeżeli jakaś część naklejki nie zostanie pokryta topem - możemy spodziewać się oderwania jej już na drugi dzień. U mnie niezawodny jest Prodigy Gel od Golden Rose :)
Zapraszam Was na inne moje posty dotyczące naklejek z Aliexpress: KLIK oraz KLIK !
Podaję Wam link do naklejek ze sklepu na Aliexpress STZ Nail Art: KLIK!
Dajcie znać, co Wy macie na paznokciach w te Walentynki! <3
Poza tym, udanych Walentynek Wam życzę! ;*
_____________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagramie @brylantina ! <3

27 komentarzy:

  1. Fajne te naklejki! Do tej pory nie spotkałam się z naklejkami wodnymi na całą płytkę paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to Wygląda! A ja się zastanawiałam, jak takie cudeńka się wykonuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz <3 Wyglądają jak lakierem malowane :D

      Usuń
  3. Prosty sposób na cudowne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam je już na Instagramie :) piękne są. To jakie ty miałaś długie paznokcie jak te są skrócone? Mnie na razie naklejki przerastają może kiedyś się odważę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się nad tym zastanawiam :D Wydawało mi się, że są ok! Naklejki powiedziały prawdę... xD

      Usuń
  5. Bardzo fajne musze poszukac innych motywow ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwieliam aliexpres ;D mają mega fajne rzeczy do paznokci za niską cene ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. super naklejki! :D Na prawdę świetny efekt <3

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają bosko. Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naklejki to naprawde świetny pomysł na ciekawe mani, jednak wprawa i cierpliwość oraz dokładność przy ich nakładaniu są niezbednę :) Wzory bardzo mi się podobają, to romantyczna miłość;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze gorzej jak ma się nie wymiarowe paznokcie. Katastrofa.. :) ..ale jakoś dałam radę :D

      Usuń
  10. Bardzo ładnie i starannie :) Ja chyba bym nie umiała nakleić takich ozdób!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ci wyszło! Unikam raczej naklejek całopaznokciowych (z wyjątkiem Sephora i NCLA), bo zazwyczaj nie przylegają dobrze do płytki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Te bardzo dobrze przylegają do płytki, ale..nie mam porównania z innymi, więc może dlatego :)

      Usuń
  12. Nie lubię Aliexpress. Boję się o swoje zdrowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko naklejki ;) Kremów też bym się bała ;)

      Usuń