12 sierpnia 2019

NOWOŚCI | Sensique, MySecret | Drogeria Natura

Witajcie,
Jakiś czas temu przedstawiałam Wam pierwszą część nowości Drogerii Natura, a dzisiaj z lekkim opóźnieniem przychodzę do Was z kolejną częścią, ponieważ to nie koniec czerwcowych nowości. Tym razem zaprezentuję Wam edycję limitowaną lakierów do paznokci z nowoczesną formułą z tefpoly na lato 2019 marki Sensique oraz automatyczne kredki do stylizacji brwi, a także maskarę Ultra Volume marki MySecret.
Zapraszam Was do prezentacji. ;)
Na początek przedstawię edycję limitowaną na lato 2019 lakierów do paznokci z formułą z tefpoly z serii COLOR marki Sensique. Ta seria pojawiła się już w 2018 roku, a teraz marka oferuje nam soczyste odcienie, idealne na lato. Standardowa cena produktu to 9,99 zł.
We właściwościach lakierów nic się nie zmieniło, nadal są one z tefpoly, co powoduje, iż produkty mają przedłużoną trwałość, nadają intensywność koloru oraz gwarantują efekt szklanego połysku. Nie zawierają w składzie toluenu oraz formaldehydu.
Zestaw lakierów posiada 8 rodzajów odcieni do wyboru: 228 HOT!, 229 JOY, 230 IN FASHION, 231 PRETTY, 232 STYLISH, 233 FRESH, 234 HAPPY, 235 SMILE. Ja przedstawię Wam tylko sześć z nich. :)

Kolory wakacyjne przekonują mnie do siebie. Krycie produktu jest bardzo dobre - wystarczą dwie warstwy do pokrycia płytki paznokcia. Ta seria zdecydowanie wyróżnia się świetną trwałością - lakiery utrzymują się bardzo długo na paznokciach, ale to wszystko zależne jest od tego, jakie prace wykonujecie na co dzień. Wiadomo, tradycyjne lakiery powoli są odstawiane na bok, ale jeżeli chodzi o moją osobę to rzadko sięgam po lakiery hybrydowe. Uważam, że ten produkt jest jednym z najtrwalszych na rynku, lubię zmieniać często manicure, lubię odpocząć od niego, zatem nie przeszkadza mi to, iż są mniej trwalsze niż hybrydy. :)
Odcienie 229 JOY, 230 IN FASHION oraz 232 STYLISH to moje preferowane kolory, zaś żółty 235 SMILE również mnie kusi, ale jeszcze nie odważyłam się po niego sięgnąć. :) Pozostawiam Was z prezentacją kolorów poniżej.
Manicure wykonany lakierami do paznokci z formułą z tefpoly z serii COLOR marki Sensique
Kolejna nowość to automatyczna kredka do stylizacji brwi Wow Eyebrow Auto Eyebrow Pencil marki MySecret. Jej standardowa cena to 16,99 zł.
Można ją zakupić w trzech kolorach: 1 Blonde, 2 Ash Brown oraz 3 Brown.
Producent zapewnia, iż kredka zapewnia wyjątkowy efekt WOW. Wykręcany sztyft ma precyzyjnie wypełniać kontur, a wbudowana szczoteczka ma nadawać oczekiwany kształt brwiom.

To jedna z niewielu kredek, która nadaje naturalny efekt na brwiach. Posiada woskową konsystencję, a co za tym idzie jest średnio napigmentowana. W aplikowaniu można mieć problem z wyrysowywaniem pojedynczych włosków, ale mimo wszystko efekt bardzo mi się podoba. Szczoteczka rzeczywiście ułatwia nadanie kształtu oraz ułożenie włosków. Ponadto, mogę uznać, iż kredka do stylizacji brwi jest trwała - moje brwi wytrzymują od rana do wieczora w nienaruszonym stanie. Poniżej przedstawiam swatche automatycznych kredek do stylizacji brwi marki MySecret.
Swatche automatycznych kredek do stylizacji brwi marki MySecret
Ostatnią nowością, którą Wam zaprezentuje jest tusz do rzęs Ultra Volume Mascara marki MySecret, która występuje tylko i wyłącznie w kolorze czarnym. Jej regularna cena to 17,99 zł.
Maskara dzięki modelującym i zwiększającym objętość polimerom gwarantuje pogrubienie, wydłużenie oraz podkręcenie rzęs. Ponadto, zawarty wosk pszczeli oraz wosk carnauba zapewniają ochronę, a także pielęgnację rzęs.

Tusz posiada dosyć precyzyjną oraz niesilikonową, klasyczną szczoteczkę. To moje początki z tym produktem i pierwsze wrażenia są pozytywne - ładnie wydłuża i pogrubia, rzęsy prezentują się naturalnie. :)
________
Bądź ze mną na Instagram-ie @brylantina ! <3

4 komentarze:

  1. Niektóre kolory lakierów do paznokci mnie kuszą podobnie jak tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowosci ciekawi mnie ten tusz do rzes :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery mają prześliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natura jak zawsze zachwyca swoimi nowościami :)

    OdpowiedzUsuń