04 maja 2020

Wzmacniająca mgiełka do włosów - pielęgnacja i stylizacja | Wonder Hair Tonic | Khadi

Cześć!
          Myślałam, że tego nie zauważycie, a okazało się wręcz odwrotnie. Zrobiłam sobie tak długą przerwę od bloga oraz Instagram-a, że zaczęliście mnie motywować do powrotu. Przyznaję, że potrzebowałam czasu, zastanowienia się i odpoczynku od Internetu. Nie oszukujmy się, że media społecznościowe zostały zaatakowane przez liczne osoby myślące tylko o tym, aby zawrzeć współpracę i otrzymać cokolwiek za darmo. Przykro mi się na to wszystko patrzy, ale powróciłam. Piszę, bo lubię. Blog od zawsze był moją pasją i odskocznią od rzeczywistości. Nie traktuję tego jako moje główne zajęcie, zatem tym spowodowana była moja dłuższa przerwa. Mam nadzieję, że tęskniliście!
          Do powrotu m.in. zmotywowała mnie Marzycielka. Pisała mi dzień w dzień, abym w końcu coś opublikowała. No to jestem! Dziękuję Ci! :)

          Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić wzmacniającą mgiełkę do pielęgnacji i stylizacji włosów marki Khadi o pojemności 100 ml. Jest to produkt naturalny i wegański. Ma on za zadanie nadać włosom objętość, blask, wzmocnienie oraz poprawić elastyczność i sprężystość włosów. Zawiera w sobie esencję z 11 odżywczych ziół, roślin, a także 4 drogocenne oleje. 
         Są to m. in. AMLA (zwany "owocem wiecznej młodości i piękna", wzmacnia, regeneruje skórę i włosy, nadaje objętość i blask, najlepsze źródło witaminy C), ALOES (zapobiega wysuszaniu się skóry i włosów, zapewnia długotrwałe nawilżenie), TYMIANEK (ma działanie lecznicze, dezynfekuje, łagodzi swędzenie i reguluje produkcję sebum, wzmacnia cebulki włosów), a także NEEM (wzmacnia i tonizuje skórę głowy), ZIELONA HERBATA (odświeża i rewitalizuje), CZY BHRINGARAJ (stymuluje wzrost włosów), NUTGRASS, WETIWERIA (pielęgnuje), SHIKAKAI (pobudza wzrost włosów).
Siła, objętość i blask w jednym kroku!

      Mgiełka daje kilka możliwości w zastosowaniu. W pielęgnacji może sprawdzić się jako odżywka bez spłukiwania, bądź jako wcierka do skóry głowy. Zaś w stylizacji pomoże delikatnie wymodelować włosy. Jeżeli chodzi o pielęgnację to mgiełka zawiera w sobie naturalne składniki, które fajnie odświeżają oraz odżywiają skórę głowy, a ponadto wpływają pozytywnie na strukturę włosów. Producent zapewnia, że przeciwdziała wypadaniu włosów, ale ja nie zwróciłam uwagi na ten fakt.
         Przy zastosowaniu na skórę głowy nie zauważyłam żadnego obciążenia włosów u nasady, a wręcz przeciwnie. Produkt nie spowodował u mnie podrażnień, ani łupieżu. Myślę, że dobrze wpłynął na moje problemy z przetłuszczaniem się - zauważyłam zminimalizowanie tego kłopotu.
          Przy zastosowaniu na długość włosów mgiełka sprawia, iż włosy zyskują na objętości, stają się miękkie i minimalnie sztywniejsze. Ten produkt rzadko stosuję po umyciu włosów. Najczęściej sięgam po nią, gdy mam już całkowicie suche włosy i chcę je po prostu ładnie ułożyć. Zaznaczę, że to, iż produkt przeznaczony jest m.in. do stylizacji nie oznacza, że utrwali Wam fryzurę na max-a. Nie jest to żaden lakier do włosów, po prostu mgiełka delikatnie usztywnia włosy, ale nie utrwala w żaden sposób fryzury. Nie skleja włosów, ani ich nie obciąża. 
          Ciekawym faktem jest to, iż mgiełka poprawia elastyczność oraz sprężystość włosów, a co za tym idzie kręcenie loków po zastosowaniu produktu jest dużo łatwiejsze. Najczęściej przed snem spryskuję włosy mgiełką, zawijam włosy na wałki, papiloty, a rano mam już piękne loki. Myślę, że minusem może być zapach produkt, ponieważ jest to dosyć specyficzny ziołowy zapach.
_______
Bądz ze mną na Instagram-ie @brylantina ! <3

2 komentarze:

  1. Trza będzie kupić tę mgiełkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej mgiełki, nigdzie takiej nie widziałam. Ja właśnie wzięłam się teraz konkretnie za włosy w mojej pielęgnacji. ;)

    OdpowiedzUsuń