25 listopada 2013

Recenzja - Rumianek z miodem i cytryną!

Rumianek z miodem i cytryną Babcia Jagoda - 40g/3,29zł


RUMIANEK z MIODEM i CYTRYNĄ to oryginalne połączenie ziół i owoców z delikatną nutą miodu. Miód nadaje herbacie wspaniały słodki smak, łagodząc i delikatnie podkreślając kwaskowaty smak cytryny. Takie zestawienie to propozycja także dla tych, którzy nie sięgają na co dzień po herbaty ziołowe.


Wiem, że większość z Was nie lubi pić rumianku, ale zwykłego rumianku! Rumianek Babci Jagody jest z miodem i cytryną, czyli o wiele lepszy, pyszniejszy smak do przełknięcia. Czy jest zdrowa? Bardzo! Likwiduje szybko objawy zatruć żołądkowych, łagodzi bóle brzucha. Szczególnie przydatna kobietom, ponieważ posiada działanie rozkurczowe. Przydaje się w utrzymaniu długoterminowej diety, oczyszcza organizm wewnątrz i na zewnątrz. Po imprezie zakrapianej alkoholem gorąca herbatka wypita zaraz po przebudzeniu ograniczy mdłości. Podobnie jak piwo, rumianek przydaje się w regulacji nerek. Fantastyczny, smaczny i zdrowy. Zwykły mi nie smakuje, ale rumianek z miodem i cytryną jest o wiele lepszy i smaczniejszy. Polecam spróbować dla zdrowia :)

----------------------
Zapraszam na Loyd Tea Grzaniec! <3

11 komentarzy:

  1. Rumianek jest bardzo pyszny, ale miód do mnie nigdy nie przemawiał . ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogólnie nie lubię ziółek, chociaż czasem lubię wypić miętę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbuję :) http://aleexiaaauniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiscie srednio smakuje mi ta cherbata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo ciekawie, jestem chętna na spróbowanie rumianku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawszę piję zwykły rumianek, więc jestem ciekawa takiego "ulepszonego" ;)

    OdpowiedzUsuń