31 października 2016

Zawartość Only Box - Dookoła włosów od Only You

Witajcie w ten Halloween-owy wieczór!
O dziwo, dzisiaj nie będzie żadnych charakteryzacji krwawych paznokci, ani makijażu w stylu Sugar Skull, czy Skull Queen, bądź innych przeróżnych strasznych rzeczy. Póki co, aktualnie przedstawię zawartość prześlicznego pudełeczka Only Box, które otrzymałam od Only You w celu przetestowania. Edycja pudełka zwie się "Dookoła włosów", mająca posiadać kosmetyki, preparaty, a także gadżety do włosów. Co skrywało w sobie pudełeczko? Czytajcie dalej...
Zawartość niespodzianki bardzo przypadła mi do gustu, gdyż pielęgnacja włosów jest jedną z najważniejszych w moim życiu. Posiadam bardzo długie włosy i non stop testuję nowości włosowe. Nie będę przedłużać, gdyż każdy kosmetyk opiszę Wam szczegółowo w kolejnych postach, a dzisiaj proszę, przejrzyjcie dokładnie, czym moje włosy będą dopieszczane w listopadzie.
Cece of Sweden, odżywka HELLO NATURE, olejek kokosowy - ochrona i odbudowa.
Eksperci marki Cece of Sweden stworzyli odżywkę, która dogłębnie nawilża oraz intensywnie regeneruje. Dzięki niej włosy odzyskują połysk i zdrowy wygląd, włosy stają się wzmocnione i przyjemnie miękkie w dotyku. Jej formułę nawet do 93% tworzą składniki naturalnego pochodzenia.
Floslek, ELESTABio R - serum multifunkcyjne do włosów
Regeneruje włosy przesuszone, osłabione, zniszczone. Chroni przed utratą wilgoci i zanieczyszczeniami środowiska. Wygładza, nadaje jedwabistą miękkość, połysk i sprężystość. Przedłuża trwałość koloru włosów farbowanych. Zapewnia ochronę termiczną przed ciepłem suszarki, lokówki, prostownicy. Pozostawia włosy lśniące, łatwe do rozczesania i stylizacji.

L'biotica Professional Therapy, ESPRESS DRY SHAMPOO
Suchy szampon L'biotica to sposób na szybkie i proste odświeżenie włosów bez użycia wody. Włosy szybko odzyskują ładny wygląd i witalność w ciągu kilku sekund, pozostają lekko uniesione u nasady. Szampon przydaje się w podróży i w awaryjnych sytuacjach. Pozostawia na włosach wspaniały zapach.
Marion, olejek w kremie do włosów 7 EFEKTÓW
Odżywia włosy i ułatwia ich stylizację bez obciążania. Zawiera olejki arganowy, kokosowy i inca inchi, które zmniejszają skutki działania promieni UV, przywracają połysk, wygładzają, odżywiają i nawilżają, ułatwiają rozczesywanie i układanie. Olejek nie wymaga spłukiwania.
Ziaja, KURACJA KASZMIROWA z olejek amarantusowym
-Szampon wzmacniający. Delikatnie myje włosy i oczyszcza skórę głowy. Poprawia objętość włosów bez ich obciążania. Substancje pielęgnujące nawilżają i wzmacniają włosy.
-Skoncentrowana maska wzmacniająca. Zamyka łyski włosów i wzmacnia ich strukturę. Poprawia elastyczność, zapobiega kruchości i łamliwości, ułatwia rozczesywanie, rewitalizuje i nadaje połysk.
Przypadło Wam coś do gustu? Miałyście okazję coś już próbować? Dajcie znać! :)
-----------
Bądź ze mną na FanPage Brylantina oraz Instagram-ie! <3

48 komentarzy:

  1. Bajeczne pudełko! Sama jestem najbardziej ciekawa suchego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) To nowość, więc miejmy nadzieję, że L'biotica nie zawiedzie ;)

      Usuń
  2. Ciekawa zawartość. Większość kosmetyków jest mi nieznana więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! fantastyczna zawartość, nie znam tego boxu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To box-y do testowania :) Nie widziałam, aby były na sprzedaż :)

      Usuń
  4. super zawartość! Moja paczka leży na poczcie i muszę czekać do środy :( Twój post zepsuł mi niespodziankę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ;( Co prawda, ja dzisiaj otrzymałam, ale niektóre dziewczyny dostały w piątek i też mi popsuły niespodziankę ;D

      Usuń
  5. Też testuję :) Zapraszam do mnie :) Fajny blog Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę same skarby będę wyczekiwać recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja już użyłam szamponu i odżywki z Ziaji, odczucia jak najbardziej na plus. Tylko myślę, czy nie oczekiwałam, czegoś lepszego ;)

      Usuń
  8. Najbardziej jestem ciekawa suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie używałam, ale mam nadzieję, że to będzie jeden z lepszych pośród tych produktów :)

      Usuń
  9. Też dostałam to pudełko, właśnie użyłam suchy szampon ;) Efekt całkiem spoko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie próbowałam, ale dobrze że efekt całkiem spoko. :)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawi mnie odżywka z olejem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawartość bardzo ciekawa :) I samo pudełeczko też jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartość średnio w moim guście, ale pudełeczko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość jest bardzo ciekawa ;) również zaczynam testy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie same nowości. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jak sprawdzą sie nowości Ziajowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obecną chwilę sprawdzają się bardzo dobrze, że jestem mile zaskoczona tym faktem :)

      Usuń
  16. Bardzo podoba mi się zawartość tego boxa :)
    Nie znam tych produktów, więc czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również ;) Już niedługo pojawi się opinia ;)

      Usuń
  17. A nie czasami Cece of Sweden? :) Miałam kiedyś od nich przyjemną serię kosmetyków do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak napisałam :)

      Usuń
    2. Tak! Dopiero teraz zauważyłam, że napisałam tam Cese ;p Ech... Dziękuję! <3

      Usuń
  18. Ech tyle tych kosmetyków do włosów, aż wyrzutów sumienia dostałam, bo od miesiąca wybieram się po olej do olejowania włosów, a tu nic :))) Spodobało mi się też serum Floslek, może przy okazji go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami też mam takie okresy w moim życiu, że chciałabym, aby moje włosy same się pielęgnowały :) Na szczęście, czesto potrafię dać sobie kopa motywacyjnego :)

      Usuń
  19. Ciekawa zawartość. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Suchy szampon L'biotica najbardziej mnie zaciekawił :)

      Usuń
  20. jaki duży zestaw! ekstra ;o!

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam u kogoś to pudełko, ale pomimo, że tyle w nim kosmetyków, dla moich włosów raczej się na nie nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ono nie jest do kupienia ;) Jest to ambasadorskie pudełeczko kochana ;)

      Usuń
  22. Odżywka Hello Nature i kaszmirowe kosmetyki Ziaja mnie zaciekawiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywkę Hello Nature bardzo polecam! ;) Ziaję przy okazji można wypróbować :)

      Usuń
  23. Super zawartość! Jako włoso-maniaczka z chęcią przygarnęłabym takie pudełeczko :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Do Ziaji też było mi cieżko się przekonac, ale powoli powoli :)

    OdpowiedzUsuń