11 listopada 2018

Rozświetlenie twarzy | Efekt GLOW | Drogeria Natura

W makijażu nadal panuje trend na zdrowo wyglądającą skórę poprzez nadanie jej efektu GLOW. Już od dłuższego czasu totalny mat nie jest na topie, dzisiaj wizażyści skupiają się na mocnym rozświetleniu. W moim makijażu nie może zabraknąć dodanego rozświetlacza w płynie do podkładu, czy rozświetlenia na kościach policzkowych, łuku brwiowym itd.
Pragnę przedstawić Wam kilka produktów przeznaczonych do nadania efektu GLOW naszej twarzy, aby wyglądała na młodszą, zdrowszą, a przede wszystkim pięknie. Wszystkie przedstawione kosmetyki są nowościami Drogerii Natura, dlatego tam możecie ich szukać przy zakupach.
Na pierwszy rzut przedstawię Wam rozświetlacze w płynie marki Kobo Professional oraz MySecret. Ich przeznaczenie u mnie to właśnie dodanie odrobiny produktu do podkładu, rozmieszanie, a następnie nałożenie na skórę. Taka mieszanka sprawia, że makijaż jest rozświetlony, a skóra prezentuje się zdrowo. Płynny rozświetlacz można również zastosować jako rozświetlająca bazę pod makijaż, jeżeli zamierzamy wybrać lekki podkład - produkt MySecret sprawdza się w tym znakomicie. Dodam, że rozświetlacz można delikatnie wklepać po nałożeniu podkładu w strategiczne miejsca.
Odcień 1 GOLDEN Kobo Professional to istne złoto i to właśnie tego produktu używam do mieszania i rozświetlania podkładów, 2 GOLDEN COPPER Kobo Professional to różowe złoto, które nie każdemu przypadnie do gustu - zwłaszcza bladziochom. 01 WHITE GOLD MySecret to szampański odcień i to właśnie on najczęściej ląduje na moje kości policzkowe.
Poniżej pozostawiam Was z krótkim opisem producenta oraz swatch-ami.

Płynny rozświetlacz Liquid Glow nr 1 GOLDEN oraz nr 2 GOLDEN COPPER 10 ml Kobo Professional - mocna pigmentacja i wysoki połysk. Pozostawia na skórze efekt tafli.
Dostępne kolory:
1 Golden
2 Golden Copper
3 Rosy

Rozświetlacz w płynie Glow With Wow Liquid Highlighter nr 01 WHITE GOLD 10 ml MySecret - wielofunkcyjna, płynna formuła sprawia, że może być stosowany jako rozświetlacz do twarzy i ciała, którego efekt można stopniować. Doskonale sprawdza się jako rozświetlająca baza pod makijaż sprawiająca, że skóra staje się rozświetlona i świeża. Dodając kroplę kosmetyku do podkładu, można zamienić go w rozświetlający produkt.
Swatche: Płynny rozświetlacz Liquid Glow Kobo Professional
Rozświetlacz w płynie Glow With Wow Liquid Highlighter MySecret
Kolejny produkt to hit, który zdecydowanie powinno się mieć w swojej kosmetyczce. Porównywalny do rozświetlacza Amrezy Anastasia Beverly Hills - mocny, złoto-szampański blask na kościach policzkowych! Odcień będzie pasować również dla bladych cer. W dotyku rozświetlacz jest wręcz kremowy - pomimo, że konsystencję ma pudrową, prasowaną.
Pigmentacja jest bardzo dobra, a efekt rozświetlenia można stopniować. Jednym zdaniem można powiedzieć, że jest to mocne rozświetlenie i do subtelności nie można go w żaden sposób porównać. 
Przedstawiam krótki opis producenta poniżej.

Mocno rozświetlający puder prasowany do twarzy i ciała 7 g Sensique - dzięki pigmentom i perłom rozpraszającym światło, cera wygląda świeżo i promiennie. Jeśli chcesz wzmocnić blask, zastosuj na mokro. Polecany dla każdego typu cery, również wrażliwej.
Mocno rozświetlający puder prasowany do twarzy i ciała Sensique

Kolejna propozycja jest sypkim rozświetlaczem - o całkowicie innym odcieniu i z większą ilością większych drobinek. Ten produkt u mnie najczęściej sprawdza się do rozświetlenia ciała, m. in. ramion, czy obojczyków.
W złotym odcieniu można ujrzeć mieniący się róż, ale nie jest to mocno widoczne w świetle dziennym. Z tym produktem zdecydowanie należy uważać, ponieważ mieniący się drobny brokat lubi przenosić się na ubrania i inne części ciała poprzez dotyk.
Poniżej przedstawiam krótki opis.

Puder sypki rozświetlający Glowing Loose Powder ROSY SUNRISE 8 g Kobo Professional - rozświetlająca formuła pudru, nadaje twarzy wyjątkowego, subtelnego blasku i sprawia, że cera wygląda na promienną i wypoczętą niezależnie od pory dnia. Do stosowania na twarz i ciało.
Puder sypki rozświetlający Glowing Loose Powder Kobo Professional

Ostatnim produktem jest paleta pudrowych rozświetlaczy Kobo Professional, które tak samo jak rozświetlacz marki Sensique są niesamowicie kremowe w dotyku pomimo ich pudrowej konsystencji. Pierwszy odcień od lewej posiada mieni się na srebro i daje najmocniejszy efekt na skórze. Drugi to już zdecydowane złoto stosowane przeze mnie najczęściej, a ostatni to miedziany róż, który nakładam tylko i wyłącznie na kości policzkowe. Myślę, że paleta jest uniwersalna i każdy typ urody znajdzie w niej coś dla siebie. Rozświetlacze można ze sobą mieszać, a efekt robi wrażenie. Na zdjęciach ciężko jest mi ukazać to jak mienią się te produkty.

Paleta pudrowych rozświetlaczy Highlighter Palette Angel Wings 10 g Kobo Professional - przeznaczona do modelowania twarzy metodą strobingu. pozostawia na skórze połyskujący film, który w połączeniu ze światłem słonecznym bądź sztucznym maksymalnie rozświetla skórę dodając jej wyjątkowego blasku.
Paleta pudrowych rozświetlaczy Highlighter Palette Angel Wings Kobo Professional
____________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

17 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że u mnie królują rozświetlacze właśnie z Drogerii Natura. Mary Lou zupełnie poszła w odstawkę i już zupełnie nie mam do niej miłości.

    OdpowiedzUsuń
  2. White gold bardzo mi się podoba. Koniecznie muszę pomacać na żywo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te nowości, uwielbiam te rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam blysk, bardzo przemawia do mnie kolorystyka tej paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozswietlacze są cudowne 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę pokazać koleżance ona lubi takie właśnie rozswietlacze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. W swoich zapasach nie mam żadnego kosmetyku KOBO, ale jak patrzę na te rozświetlacze to aż mam ochotę skusić się na któryś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają SUPER i błyszcząco 👍
    Śliczne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń
  10. O tej paletce z kobo słyszałam dużo dobrego :) fajne produkty. Ja używam czasem rozświetlacza do środkowego kącika oka. Pieknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te rozświetlacze są piękne ach te ich kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba przyznać, że Natura rozpieszcza nas nowościami. Polubiłam rozświetlacze, a tutaj jest tyle opcji, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty. Mój makijaż jest ograniczony do minimum, ale efekt jaki można uzyskać dzięki rozświetlaczom bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są te rozświetlacze. I tak jak ja je kocham, to moje klientki nie lubia to rozswietlenia :( Pozdrawiam, pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Puder rozświetlający mnie zaciekawił:)
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam Serdecznie:*
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie te rozświetlacze mam, a nawet więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam rozswietlaczy ale może kiedyś zacznę :) Te wydają się fajne ;) Na pewno w prezencie ktorys z nich bez zastanowienia podarowała bym mojej sis. Ona lubi takie klimaty, makijaż, kosmetyki i różne nowości. Pozdrawiam. Zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/11/pomys-stulecia-zawita-w-mojej-gowie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń