07 grudnia 2018

Lakiery do paznokci Sensique | Długotrwałe korektory kryjące MySecret | Drogeria Natura


Pragnę przedstawić Wam dwie ciekawe nowości, które pojawiły się do kupienia w Drogeriach Natura. Trwałe lakiery do paznokci z tefpoly serii COLOR marki Sensique oraz długotrwałe korektory kryjące Long Wearing Concealer marki MySecret. Warto zaznaczyć, iż oprócz tych produktów rozchwytywaną nowością jest paleta 9 cieni Fabulous Kobo Professional zaprojektowana przez Daniela Sobieśniewskiego. Jest takim hitem, że na stronie drogerii w tym momencie można kupić ją za 29,99 zł, a wyprzedaje się w kilka sekund. Wierzcie mi - upoluję ją! :D
Przejdźmy do przedstawienia opisu oraz swatch-y nowości.
Na początek długotrwały korektor kryjący Long Wearing Concealer MySecret. Można zakupić go teraz w promocji za 10,19 zł, a jego standardowa cena to 16,99 zł. 
Producent obiecuje, iż jest to lekki korektor, który gwarantuje krycie i matowe wykończenie. Powinien szybko wysychać, pozostawiać skórę jedwabistą w dotyku, bez widocznych niedoskonałości. Warto dodać, że nie zawiera żadnych parabenów, parafiny, wazeliny, alkoholu, perfum, glutenu.

Jestem totalnym bladziochem, więc odcienie 02 i 03 są dla mnie za ciemne. Muszę je mieszać i rozjaśniać - jakoś daję radę. 02 Warm Beige posiada w sobie znaczną ilość różowych pigmentów, zaś 03 Honey to typowy "żółtek". Jestem ciekawa jak prezentuje się odcień nr 01. 
Korektory są niesamowicie trwałe - już trzeci dzień widać jeszcze delikatny odcień na mojej ręce po tych swatch-ach. Samą wodą i mydłem ich nie usuniemy w zupełności. Rozejrzę się za jaśniejszym kolorkiem. :)
Swatche: Długotrwałe korektory kryjące MySecret
Kolejną nowością jest coś co lubię, czyli lakiery do paznokci. Tak, ja nadal sięgam po tradycyjne lakiery! :) Tutaj mamy serię COLOR marki Sensique i obecnie z kartą Natura lakiery kosztują 6,50 zł za sztukę, a standardowa cena to 9,29 zł.
Są to lakiery z tefpoly, co oznacza, iż mają mega przedłużoną trwałość produktu, a ponadto charakteryzują się intensywnością koloru, a także zapewniają efekt szklanego połysku. Nie posiadają w sobie toluenu oraz formaldehydu.

Odcienie są niesamowicie metaliczne i błyszczące - jedne w większym stopniu, drugie w mniejszym. Zdjęcia tego zdecydowanie nie ukazują. Krycie jest bardzo dobre, wystarczą dwie warstwy lakieru, aby ładnie pokryć płytkę paznokcia. Moim ulubieńcem jest odcień 227 Mystical Gem, który posiada w sobie malutkie drobinki mieniące się na kosmiczne kolory - błękit, fiolet, pomarańcz itd., totalny kosmos. Jestem ciekawa, jak będzie z trwałością! :)
____________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

15 komentarzy:

  1. Śliczne kolory tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten fioletowy lakier wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie pomalowałam paznokcie jednym z tych lakierów :) Mam najjaśniejszy odcień korektora, ale dla mnie i tak jest za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory są cudowne,ale korektor obawiam się, że jest i dla mnie za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wykończenie mają te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka kolorów tych lakierów - podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piekne! Kobietom w moim domu na pewno sie spodobaja

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery mają prześliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Metaliczne kolorki!
    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Teraz moda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory ! :) daj znać jak z trwałością ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warm beige podoba mi się bardziej i chyba bardziej do mnie pasuje :) Lakiery prezentują się bardzo dobrze. Ja ostatnio używam odżywek z WIBO <3

    OdpowiedzUsuń