29 grudnia 2018

ShinyBox | Shiny Christmas | Grudzień 2018 | Niespodzianki dla Ambasadorek Shiny

Świąteczne pudełeczko Shiny wjeżdża właśnie na bloga! Wyjątkowe i magiczne pudełko roku - tak przedstawia grudniowego box-a producent. Ja dostałam pod choinką, aż dwa pudełeczka - jedno standardowe, a drugie specjalnie dla Ambasadorek Shiny. To oznacza, że musiałam być wyjątkowo grzeczna. Przejdźmy do zawartości! :)
Żel punktowy Mediqskin 30 ml (50,00 zł za 30 ml) - działa ochronnie, złuszczająco i przeciwbakteryjnie. Usuwa martwe komórki naskórka i ułatwia oczyszczanie porów skóry. Produkt w innowacyjnej butelce AIRLESS z dozownikiem, w formie lekkiego żelu nie obciąża skóry.

Wyobrażacie sobie, że nawet nie wiedziałam, iż ten żel ma taką wysoką cenę? Jestem niesamowicie ciekawa jak produkt będzie radzić sobie z moimi niespodziankami na twarzy. Dawno takiego kosmetyku nie było w ShinyBox-ie, zatem na plus.
Wybielająca pasta do zębów BlanX 75 ml (15,99 zł za sztukę) - wybielająco-ochronna, bezpieczna dla szkliwa. Składnikiem czynnym jest posiadający unikatowe właściwości wyciąg z porostu islandzkiego.

Lata temu miałam do czynienia z próbką tego produktu i już nawet o niej zapomniałam. Z przyjemnością wypróbuję tę pastę na nowo. :)
Produkt wymienny (1 z 5). Inne kosmetyki, które można było otrzymać w box-ie to: szampon do włosów Kerasys, ampułka nawilżająco-wygładzająca Dr. Grandel, make up glow primer JOKO, naturalna maseczka do twarzy Dermaglin.
Maseczka do cery trądzikowej Dermaglin 20 g (6,99 zł za 20 g) - bioaktywny kompleks glinkowo-ziołowy odżywia i regeneruje. Złuszcza martwy naskórek, zwęża pory, łagodzi i koi podrażnienia. Maseczka na bazie zielonej glinki kambryjskiej.

Maseczki marki Dermaglin zdarzają się często w ShinyBox-ach. Zużywają mi się w ekstremalnie szybkim tempie, zatem z chęcią przyjmę kolejną. :)
Produkt wymienny (1 z 5). Inne kosmetyki, które można było otrzymać w box-ie to: szampon do włosów Kerasys, ampułka nawilżająco-wygładzająca Dr. Grandel, make up glow primer JOKO, wybielająca pasta do zębów BlanX.
Olejek "Zapach Świąt" Vera-Nord 12 ml (6,00 zł za 12 ml) - pozytywnie wpływa na nastrój, uspokaja i relaksuje.

Ten olejek pachnie świętami, a w szczególności piernikami! Wystarczy kilka kropel do kominka i zapach unosi się po całym pomieszczeniu w kilkanaście sekund. Mój ulubiony w ostatnim świątecznym czasie. :)
Produkt wymienny (1 z 4), dostępny w pudełku ShinyBox VIP. Inne produkty to: mydło marsylskie La Vie Claire, mydło korzenne Allvernum, naturalny olej Natura Receptura.
Mydło korzenne Wanilia/Cynamon Allvernum 100 g (4,00 zł za sztukę) - zawiera w sobie aromaty: cynamonu, imbiru, białego pieprzu, gałki muszkatołowej, wanilii w połączeniu z bergamotką, pomarańczą, karmelem i cukrem trzcinowym. Ta mieszanka tworzy ciepły, zmysłowy zapach, pobudza wyobraźnię i poprawia nastrój.

To mydełko miałam okazję już mieć i przyznam Wam, że ono też tak trochę pachnie świętami!
Produkt wymienny (1 z 4), dostępny w pudełku ShinyBox VIP. Inne produkty to: mydło marsylskie La Vie Claire, olejek eteryczny Vera-Nord, naturalny olej Natura Receptura.
Naturalny olej arganowy Natura Receptura 10 ml (4,00 zł za 10 ml) - nawilża, wygładza i odżywia. Jako pielęgnacja skóry, do masażu oraz do kąpieli. Posiada właściwości łagodzące, przeciwzapalne oraz przeciwzmarszczkowe.

Uwielbiam takie olejki do twarzy i cieszę się, że trafił mi się arganowy, gdyż z tego co widziałam były różne rodzaje. Do twarzy i do włosów idealny! :)
Produkt wymienny (1 z 4), dostępny w pudełku ShinyBox VIP. Inne produkty to: mydło marsylskie La Vie Claire, mydło korzenne Allvernum, olejek eteryczny Vera-Nord.
Mgiełka tonizująca Delia Cosmetics 150 ml (8,50 zł za 150 ml) - szybkie odświeżenie, przywraca naturalne pH skóry i przygotowuje ją do przyjęcia składników aktywnych.

Mgiełkę tonizującą tej marki miałam okazję wypróbować już wcześniej. Odświeża, ponadto świetna do zminimalizowania ściągnięcia skóry po oczyszczaniu. Super, że mogę do niej powrócić. :)
Cień do powiek nr 15 MATT Delia Cosmetics (8,90 zł za sztukę) - miękkie i mocno napigmentowane, łatwe w aplikacji i bardzo trwałe.

Te cienie są bardzo dobrze przeze mnie znane. Jestem zadowolona z pigmentacji, a odcień nr 15 można śmiało wykorzystać jako róż do policzków. Piękny odcień. W box-ie można było trafić na różne kolorki.
RABATY - Kerasys, dr.Grandel
____________

W box-ach nie zabrakło również miłej niespodzianki dla Ambasadorek Shiny. Jest to szampon do każdego rodzaju włosów oraz krem intensywnie nawilżający. :) Dziękuję Shiny za możliwość przetestowania! <3
Szampon do każdego rodzaju włosów Perfume Lovely & Romantic Shampoo KERASYS 600 ml (37,00 zł za 600 ml) - wyciąg z bazylii i stokrotki tonizuje i rewitalizuje, nadaje jędrność i elastyczność skórze głowy.

Szampon posiada intensywny zapach, co sprawia, iż włosy po umyciu długi czas pięknie pachną. To sprawiło, że w pewnym sensie polubiłam ten produkt. Będę dalej testować i dam Wam znać jak się sprawdzi na moich włosach. :)
Krem intensywnie nawilżający z kwasem hialuronowym 24 h "wypełniacz zmarszczek" Dr. Grandel 10 ml (37,00 zł za 10 ml) - nawilża, wygładza, odświeża i ożywia cerę. Ekstrakt z alg i wodorostów zwiększa poziom nawilżenia i odbudowuje NMF (naturalny czynnik nawilżający). Skwalan i masło shea pielęgnują.

Krem intensywnie nawilżający przyda się dla mojej skóry w te chłodne dni. Nie znałam tej marki i produktu wcześniej.
Podoba Wam się zawartość grudniowego Shiny Christmas? :)
____________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

12 komentarzy:

  1. Całkiem przyzwoita zawartość, ale nadal nie kusi mnie do zakupu "magicznych pudełek" :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Grudniowy Shiny Christmas prezentuje się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja również :) Bardzo dobrze się u mnie sprawdzają :)

      Usuń
  4. Ogólnie zawartość bardzo na plus! Najbardziej ciekawi mnie mgiełka Delia i ten żel punktowy z Mediqskin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel punktowy u mnie już w testach :D A mgiełkę znam i polecam!

      Usuń
  5. Ja ma inny szampon do włosów suchych i zniszczonych czyli akurat do moich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie uniwersalny - zobaczymy co z tego będzie :)

      Usuń