27 grudnia 2018

Zawartość kalendarza adwentowego 2018 | Delia Cosmetics

Czas oczekiwania na narodzenie błogosławionego Bożego Dzieciątka minął szybko, ale święta jeszcze szybciej dobiegły końca. Mam nadzieję, że Boże Narodzenie spędziliście w gronie rodzinnym, pełnym szczęścia i radości. 
Kalendarz adwentowy od Delia Cosmetics niesamowicie umilił mi czas oczekiwania na najpiękniejsze chwile w roku. To moment, kiedy warto pokazać Wam całość kalendarza, ponieważ jest to jeden z lepszych kalendarzy dostępnych na rynku.
Dzień 1 - Serum do twarzy z kwasem hialuronowym 10 ml
Dzień 2 - Maskara Collagen Lash Super Curl-Up 12 ml
Dzień 3 - Serum - odżywka do paznokci po hybrydzie z olejem migdałowym 11 ml
Dzień 4 - Pomadka w kredce Wonder Lip Crayon nr 148IP
Dzień 5 - Cień do powiek Soft Eyeshadow kolor nr 02
Dzień 6 - Pomadka do ust Creamy Glam kolor nr 106
Dzień 7 - Eyeliner New Look 5 ml
Dzień 8 - Bioaktywne szkło 2w1 Lakier + odżywka do paznokci 14 ml
Dzień 9 - Szampon Silver 50 ml Cameleo
Dzień 10 - Lakier Hybrid Gel - kolor czerwony 11 ml
Dzień 11 - Hybrid Gel - Top Coat 11 ml
Dzień 12 - Błyszczyk Starlike 7 ml nr 21
Dzień 13 - Maska wygładzająco - regenerująca do stóp ze skarpetkami Good Foot 10 ml
Dzień 14 - Shine Me Up Błyszczyk 10 ml nr 23 SWEET PEACH
Dzień 15 - Pęseta do brwi
Dzień 16 - Masełko do ust soczyste mango
Dzień 17 - Keratynowy szampon do włosów 50 ml Cameleo
Dzień 18 - Keratynowa odżywka do włosów 50 ml Cameleo
Dzień 19 - Henna w kremie - ciemny brąz 15 ml
Dzień 20 - Żel micelarny do mycia twarzy 50 ml
Dzień 21 - Płyn dwufazowy do demakijażu 50 ml
Dzień 22 - Woda micelarna do demakijażu 50 ml
Dzień 23 - Krem do twarzy dynamicznie odmładzający DD 10w1 30 ml
Dzień 24 - Metaliczna pomadka do ust nr 101 Christina
Podsumowując, jak dla mnie kalendarz adwentowy wypadł rewelacyjnie. Jest zróżnicowany, ponieważ znajdziemy w nim produkty do pielęgnacji twarzy, makijażu, a również do włosów, paznokci, czy stóp. Są to pełnowymiarowe produkty, no chyba że zaliczymy szampony i produkty do demakijażu jako miniaturki, ale przecież do takiego kalendarza nie zmieściłyby się większe kosmetyki. Wartość kalendarza to 247,47 zł, a można było go zakupić już za 149,99 zł! Niestety, kalendarze już się wyprzedały.
Jak Wam się podoba? A ja na nowo czekam na kolejne święta i kolejne kalendarze adwentowe! :)
___________
Bądź ze mną na FanPage oraz Instagram-ie @brylantina ! <3

9 komentarzy:

  1. Jeden z lepszych kalendarzy jakie widziałam w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Zawartość bardzo różnorodna i robi wrażenie :)

      Usuń
  2. Kalendarz od Delia Cosmetics podoba mi się najbardziej! Treściwe produkty i ich różnorodność - w sam raz dla mnie! <3
    W przyszłym roku na pewno zdecyduje się na takie cacuszko.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że zawartość jest tak różnorodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten Kalendarz byl... Ja mialam same mgielki w kalendarzu... Obserwuje zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również ten kalendarz się pojawił na blogu :) Piękne zdjęcia kochana <3

    OdpowiedzUsuń